ورزش

مربی برکنار شده اسپانیا، گزینه جانشینی والورده در بارسلونا

نام روبرت مورنو سرمربی سابق ماتادورها هم در لیست گزینه های احتمالی جانشینی ارنستو والورده مطرح شده است و این احتمال وجود دارد که او در آینده هدایت تیم کاتالان و لیونل مسی را در دست بگیرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "آ.اس"، پس از برکناری روبروت مورنو از سمت مربی‌گری تیم ملی اسپانیا و بازگشت مجدد لوییس انریکه به این تیم، اکنون نام او به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی ارنستو والورده در بارسلونا است.

وداع سرمربی تیم ملی اسپانیا با چشمان پر از اشک

سرمربی سابق اسپانیا مسی را بهترین بازیکن تاریخ می داند و بارها گفته که نمی توان مربی مسی بود؛ چرا که مسی خود فوتبال و سنگ بنای این ورزش است.  حالا و در شرایطی که بارسلونا روزهای پرافت و خیزی را با ارنستو والورده سپری می کند، بحث درمورد برکناری این سرمربی اسپانیایی و جانشینان احتمالی او داغ است. بدون شک می‌توان عملکرد مورنو روی نیمکت مربیگری اسپانیا را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد. ماتادورها در زمان حضور او روی نیمکت مربیگری شان عملکرد خوبی داشتند و در بازی با مالت هفت گل به این تیم زدند و درمصاف با رومانی هم 5 گل به ثمر رساندند.

در طول این مدت مورنو مهره‌های جدیدی را به تیمش دعوت کرد و شاگردانش تهاجمی و جذاب کار می‌کردند. او در طول این ماه‌ها انریکه را یک معلم بزرگ و گواردیولا را یک مرجع و الگو نامیده بود و کلوپ و پوچتینو و سیمئونه هم از جمله مربیان محبوبش بودند.

 

بحث و گفتگو