ششمین هواپیمای کمک های بشردوستانه روسیه وارد افغانستان شد 

© Photoششمین هواپیمای کمک های بشردوستانه روسیه وارد افغانستان شد 
ششمین هواپیمای کمک های بشردوستانه روسیه وارد افغانستان شد   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2024
عضو شوید
هواپیمای باری وزارت حالات اضطراری روسیه برای تحویل کمک های بشر دوستانه، به نمایندگی از سرقوماندان اعلی ارتش روسیه، ولادیمیر پوتین در ولایت قندهار به زمین نشست.
این کمک ها شامل 25 تن مواد غذایی و مایحتاج اولیه است که توسط روس ها برای مردم افغانستان جمع آوری شده است. روسیه تاکید کرده است که این محموله‌های کمکی به افغانستان در چارچوب پروژه بین المللی "مردم با هم در طول سال ها" صورت گرفته است.
هواپیماها توسط کازبک فارنیف، مشاور رئیس آژانس فدرال امور ملیت های روسیه، رئیس خانه دوستی ولگوگراد، فیروز رونا، تاجر و عبدالمنان رئیس خودمختاری ملی-فرهنگی افغانستان در شهر ولگوگراد با حمایت روس ساترودنیچستوا پروژه "روسیه با شما" که به شهروندان خارجی در مورد فعالیت های فدراسیون روسیه در زمینه ارتقای توسعه بین المللی معلوات ارائه می‌دارد، و همچنین با حمایت اطلاعاتی آژانس بین المللی اسپوتنیک همراهی شد.
یادآور می‌شویم که تیم اقدام فرهنگی و بشردوستانه برای اولین بار پس از 30 سال، کریدور هوایی بین دو کشور را افتتاح کرد و محموله‌های لازم را برای ساکنان این کشور دوست تحویل داد. به لطف حمایت رئیس جمهور روسیه، نیروی های دیسانت موفق شدند به طور سیستماتیک از آسیب دیدگان بلایای مختلف حمایت نموده و روابط دیپلماتیک را برقرار کنند.
روس ها همچنین در چارچوب پروژه "مردم با هم در طول سال ها"، به ساکنان سوریه، فلسطین و ارمنستان نیز کمک های بشر دوستانه را ارائه نموده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала