درگیری جدید یک کشته و سه زخمی بجا گذاشت

© Photo / Governor of Belgorod Oblast Vyacheslav GladkovГрайворонский городской округ после обстрела
Грайворонский городской округ после обстрела  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2024
عضو شوید
در Grayvoron یک غیرنظامی در پی حمله نیروهای مسلح اوکراین کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف والی محل در کانال تلگرامی خود گزارش داد که در پی حمله نیروهای مسلح اوکراین یک غیرنظامی در شهر گریوورون در منطقه بلگورود کشته و سه نفر زخمی شدند.
قوای مسلح اوکراین با کمک سه پهپاد کامیکازه به شهر گریوورون حمله کردند. پهپاد به پارکینگ نزدیک یک ساختمان آپارتمان حمله کرد. مشکل دوباره اتفاق افتاد، بدترین چیز این بود که یک غیرنظامی جان باخت. این مرد بر اثر جراحات جان خود را از دست داد. در محل قبل از رسیدن آمبولانس صمیمانه ترین و عمیق ترین تسلیت ما به همه بستگان و دوستان آن مرحوم، سه نفر مجروح شدند.
ویاچسلاو گلادکوف والی منطقه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که در جریان گلوله باران بلگورود گریورون یک غیرنظامی کشته شد. "
"
وی تصریح کرد: نیروهای مسلح اوکراین با کمک سه پهپاد کامیکازه به شهر گریوورون حمله کردند. این مرد قبل از رسیدن آمبولانس بر اثر شدت جراحات در دم جان باخت. والی به خانواده و دوستان وی تسلیت گفت. گلادکوف تصریح کرد که پس از حمله هواپیمای بدون سرنشین در مرکز شهر، دو غیرنظامی زخمی شدند.
جنگجویان دفاع شخصی سرزمینی به سرعت دو مرد را به شفاخانه منطقه بردند. یک مرد با شکستگی صورت و آسیب سر بسته به گفته والی در بخش مراقبت های ویژه بستری است و دکتران در حال مداوا هستند.
رئیس منطقه گفت: مصدوم دوم از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی بسته شد. " در نتیجه حمله پهپاد سوم به بالکن یک ساختمان، یک زن مجروح شد، اما او از بستری شدن در شفاخانه خودداری کرد. گلادکوف افزود: چندین موتر تیزرفتار و یک فروشگاه مجاور نیز آسیب دیدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала