- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروهای پدافند هوایی روسیه 87 پهپاد اوکراینی را بر فراز مناطق روسیه سرنگون کردند

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Зенитно-ракетный комплекс "Стрела-10М3" на всеармейском конкурсе "Чистое небо" на полигоне Ейский Учебного центра войсковой противовоздушной обороны
Зенитно-ракетный комплекс Стрела-10М3 на всеармейском конкурсе Чистое небо на полигоне Ейский Учебного центра войсковой противовоздушной обороны - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2024
عضو شوید
وزارت دفاع نوشت: پدافند هوایی شبانه 87 پهپاد نیروهای مسلح اوکراین را بر فراز شش منطقه فدراسیون روسیه سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که نیروهای پدافند هوایی شبانه 87 پهپاد اوکراینی را بر فراز شش منطقه روسیه سرنگون کردند.
این وزارتخانه اعلام کرد: "در شب گذشته، تلاش رژیم کیف برای انجام یک یورش تروریستی با بکارگیری از هواپیماهای بدون سرنشین از نوع هواپیما بر هدف های در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد".
Боевой расчет бронепоезда Байкал железнодорожных войск Вооруженных Сил Российской Федерации - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
گزارش عملیات نظامی ویژه: کشته شدن بیش از هزار سرباز، سرنگونی 33 پهپاد و 4 موشک وامپیر اوکراینی
همانطور که وزارت دفاع تصریح کرد، 70 پهپاد در آسمان پیرامون روستوف، 6 فروند بر فراز کورسک و ورونژ، هر کدام دو فروند بر فراز بلگورود و کورسک، یک پهپاد دیگر نیز بر فراز کریمه سرنگون شدند.
پیش از این، واسیلی گلوبف، فرماندار روستوف گزارش داد، که نیروهای پدافند هوایی یک یورش پهپادی گسترده را دفع کرده اند، منبع تغذیه در منطقه موروزوفسکی مختل شده است و اقداماتی برای اتصال مصرف کنندگان با بکارگیری از یک طرح پشتیبان انجام شده است.
رئیس منطقه ورونژ، الکساندر گوسف، به نوبه خود از تلاش یک پهپاد برای یورش به یک انبار نفت در منطقه لیسکینسکی خبر داد. ریزش آوار باعث آسیب جزئی به یک تانک بیکار شد. هیچ آتش سوزی، تلفات یا ویرانی زیرساخت های دیگر وجود نداشت.
یادآوری می کنیم، که نیروهای مسلح اوکراین تقریباً هر روز سعی می کنند با کمک پهپادهایی که سامانه های پدافند هوایی را رهگیری می کنند به مناطق مرزی و مرکزی روسیه یورش ببرند. بیشتر مناطق مرزی - بلگورود، کورسک، بریانسک و کریمه - مورد یورش قرار می گیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала