واکنش وزارت خارجه روسیه به زخمی شدن خبرنگار "ان تی وی" و همکارانش

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Мария Захарова на пресс-конференции министра иностранных дел РФ Сергея Лаврова
Мария Захарова на пресс-конференции министра иностранных дел РФ Сергея Лаврова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2024
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه یورش به خبرنگاران شبکه تلویزیونی "ان تی وی" در جمهوری خلق دونتسک را "گلوله باران هدفمند" خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که زخمی شدن خبرنگاران شبکه تلویزیونی "ان تی وی" در جمهوری خلق دونتسک روسیه "گلوله باران هدفمند" بوده است و یونسکو و سازمان امنیت و همکاری اروپا کیف را به پاسخگویی نخوانده اند.
Разрушенный аэропорт Донецка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
زخمی شدن خبرنگار "ان تی وی" و همکارانش در دونتسک
زاخارووا در نشست توجیهی گفت: "برپایه ای داده های موجود در حال حاضر، در نتیجه یک هدف گیری، این کلمه کلیدی است، گلوله باران، طبق برخی اطلاعات، و پرتاب مهمات از یک پهپاد. الکسی ایولیف، خبرنگار "ان تی وی"، همکارش، فیلمبردار والری کوژین، و یک کارمند از اسکورت آنها به شدت زخمی شدند".
او افزود، که سازمان‌های بین‌المللی در این پیوند: یونسکو و سازمان امنیت و همکاری اروپا، با پاسخگو نبودن کیف برای این یورش، خود را بدنام کردند.
پیش از این، شبکه تلویزیونی "ان تی وی" در کانال تلگرامی خود تایید کرده بود، که کارکنانش در جمهوری خلق دونتسک زخمی شده و به درمانگاه برده شده اند.
در این گزارش آمده است، که الکسی ایولیف، خبرنگار شبکه تلویزیونی "ان تی وی" و دو کارمند دیگر کانال در حین انجام وظایف حرفه ای در روستای گلموفسکی زخمی شده و به درمانگاه برده شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала