بازداری از پخش رسانه های روسی در اروپا نشان دهنده ای سیاست دوگانه ای اتحادیه ای اروپا است

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель Государственной Думы РФ Вячеслав Володин на пленарном заседании
Председатель Государственной Думы РФ Вячеслав Володин на пленарном заседании  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2024
عضو شوید
رئیس دومای دولتی روسیه، تصمیم اتحادیه اروپا برای توقف پخش برخی رسانه ها را سیاست استانداردهای دوگانه خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ویچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی روسیه، درباره ای تصمیم اتحادیه اروپا برای توقف پخش شماری از رسانه ها در اروپا گفت: سیاست استانداردهای دوگانه به بخشی جدایی ناپذیر از ساختارهای اروپایی تبدیل شده است، در واقع اتحادیه اروپا آزادی بیان را تحمل نمی کند.
Студия радио Sputnik в Экспофоруме накануне открытия Санкт-Петербургского международного экономического форума 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
فعالیت اسپوتنیک در چهار کشور اتحادیه اروپا متوقف گردید
ولودین در کانال تلگرام خود نوشت: "شورای اتحادیه اروپا تصمیم گرفت فعالیت های پخش آژانس اسپوتنیک، ریانووستی، روزنامه ایزوستیا و روسیسکایا گازتا را متوقف کند. سیاست استانداردهای دوگانه به بخشی جدایی ناپذیر از ساختارهای اروپایی تبدیل شده است. رهبری اتحادیه اروپا تنها می تواند در مورد آزادی بیان صحبت کند، اما در واقعیت آن را تحمل نمی کند".
رئیس دومای دولتی روسیه بر این باور است، که اتحادیه اروپا مانع از هرگونه دیدگاه جایگزین شده و آزادی بیان را از بین می برد.
ولودین اضافه کرد: "تصمیم برای ممنوعیت پخش تلویزیونی چیزی جز تمایل به بسته کردن دسترسی ساکنان کشورهای اروپایی به اطلاعات عینی و قابل اعتماد نیست".
وی از خبرنگاران این رسانه ها قدردانی کرد. به نظر او "بوروکرات‌های اروپایی" اثربخشی کار خود را احساس می‌کنند و به همین دلیل فعالیت رسانه‌ها را محدود می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала