پوتین وضعیت اطراف اوکراین را موضوع مرگ و زندگی روسیه اعلام کرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر "برنامه ارتباط مستقیم" و کنفرانس مطبوعاتی در قالب ترکیبی تحت عنوان "نتایج سال با ولادیمیر پوتین" برگزار می شود
برنامه ارتباط مستقیم و کنفرانس مطبوعاتی در قالب ترکیبی تحت عنوان نتایج سال با ولادیمیر پوتین برگزار می شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2024
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: آنچه در اطراف اوکراین رخ می دهد برای روسیه موضوع مرگ و زندگی است.
به گزارش اسپوتنیک، وی طی مصاحبه ای با پاول زاروبین که بخشی از آن در کانال تلگرامی این روزنامه نگار منتشر شد، گفت: برای غرب، وضعیت اوکراین فقط یک موضع تاکتیکی است، اما برای روسیه موضوع مرگ و زندگی است. .
رئیس دولت به سؤالی درباره بخش تاریخی مصاحبه اخیر با تاکر کارلسون که در آن درباره خاستگاه دولت روسیه صحبت کرد، پاسخ داد. به گفته وی، هم برای شنوندگان روسی و هم برای شنوندگان خارجی مهم بود که بفهمند "هر چیزی که در جهت اوکراین رخ می دهد" برای روسیه چقدر حساس و مهم است.
پوتین گفت: برای آنها، این یک پیشرفت در موقعیت تاکتیکی است. اما برای ما، سرنوشت است، این یک موضوع مرگ و زندگی است. من می خواستم افرادی که به آن گوش می دهند، این را بفهمند. موفقیت آمیز بوده یا نه، اینطور نیست. تا من قضاوت کنم.
در شب 9 فبروری، تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار امریکایی طی مصاحبه‌ای دو ساعته با رهبر روسیه در وب‌سایت خود و پلتفرم‌های مختلف منتشر کرد. در 24 ساعت اول پس از انتشار، بیش از 100 میلیون بازدید در شبکه اجتماعیX دریافت کرد. بخش قابل توجهی از گفتگو به درگیری اوکراین و روابط روسیه با ایالات متحده، ناتو و غرب اختصاص داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала