اروپا بزرگترین شرکت استخراج الماس روسیه را تحریم کرد

© www1.istockphoto.com/الماس های زیووری
الماس های زیووری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2024
عضو شوید
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از اعمال تحریم ها علیه شرکت روسی استخراج الماس "آلروساگ" و پاول مارینیچف مدیر عامل آن خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) این خبر را اعلام کرد .
رئیس دیپلماسی اروپا خاطرنشان کرد: با توجه به ممنوعیت الماس [روسی] که در بسته دوازدهم تحریم ها اعمال کردیم، اتحادیه اروپا امروز الروسا، بزرگترین شرکت استخراج الماس جهان و مدیرعامل آن را در لیست سیاه قرار داد. وی تأکید کرد که چنین اقداماتی بخشی از یک تلاش هماهنگ در سطح گروه هفت برای محروم کردن روسیه از "این منبع درآمد مهم" است.
در ماه دسامبر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، تحریم‌های اعمال شده توسط اتحادیه اروپا علیه الماس‌های روسیه را قابل پیش‌بینی خوانده و وعده داد که این تحریم‌ها در روسیه دور زده می‌شود. به گفته وی، تدارکات برای روبرو شدن با اعمال این محدودیت‌ها جریان دارد و گزینه‌های دور زدن این تحریم‌ها اجرایی خواهد شد. پسکوف معتقد است که بسته بعدی آنها "نشان می دهد که امکانات آنها (غربی ها) در عرصه هایی بتوان تحریم ها را اعمال کرد، رو به پایان است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала