- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

شش نفر در جریان گلوله باران مرکز دونتسک کشته شدند + ویدیو

© SputnikПоследствия обстрела Донецка
Последствия обстрела Донецка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2023
عضو شوید
شهردار شهر دونتسک گفت: شش نفر در جریان گلوله باران منطقه وروشیلوفسکی دونتسک کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی کولمزین شهردار شهر دونتسک در کانال تلگرامی خود گزارش داد، که شش نفر در جریان راکت باران مرکز دونتسک کشته شدند.
Фрагмент разорвавшегося снаряда в центральном районе Горловки после обстрела со стороны ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
اوکراین 64 بار قلمرو دونتسک را گلوله باران کردند
رئیس شهر نوشت: "برپایه داده های نخستین، در نتیجه گلوله باران منطقه وروشیلوفسکی در خیابان چیلوسکینتسیف برخورد مستقیم به ساختمان اداره کار و پشتیبانی اجتماعی از جمعیت وارد شد، سقف ها فرو ریختند و شش نفر کشته شدند".
دنیس پوشیلین رئیس جمهوری خلق دونتسک تصریح کرد، که نیروهای مسلح اوکراین از هیمارس میلرز شلیک کردند، 11 نفر زخمی شدند و در حال دریافت کمک هستند.
افزون بر این، چهار ساختار زیربنایی غیرنظامی آسیب دیده است. سپس خبرنگار اسپوتنیک گفت، که در مرکز پایتخت منطقه، یک بس با مسافران بارها مورد تیراندازی قرار گرفت و زخمیانی نیز در پی داشت.
جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد، که شمار قربانیان گلوله باران روز سه شنبه در دونتسک به 20 نفر افزایش یافت.
دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین (JCCC) گزارش داد که شمار قربانیان گلوله باران دونتسک از سوی نیروهای اوکراینی در روز سه شنبه به 20 نفر افزایش یافت.
دفتر نمایندگی در بیانیه ای در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: "تا ساعت 20:30، بر اساس اطلاعات اولیه، بیش از 20 نفر قربانی گلوله باران شدند. اطلاعات همچنان به دست می رسد".
یک بس با مسافران در مرکز دونتسک مورد آتشباری قرار گرفت
یک بس با مسافران در مرکز دونتسک مورد آتش سوزی قرار گرفت و تلفاتی در پی داشت.
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، در مرکز دونتسک، یک بس با مسافران بارها مورد آتشباری قرار گرفت و چند نفر زخمی شدند.
نیروهای مسلح اوکراین پس از ظهر امروز مرکز دونتسک را راکت باران کردند. در آن زمان پنج نفر زخمی شده بودند. کارکنان آژانس نیز مورد تیراندازی قرار گرفتند، اما آسیبی ندیدند.
دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین (JCCC) اعلام کرد، که نیروهای مسلح اوکراین حداقل پنج گلوله را به مرکز دونتسک شلیک کردند که در مکانی شلوغ در نزدیکی مؤسسات اجتماعی سقوط کرد.
این یکی از بزرگترین یورش های هوایی اخیر به دونتسک است. بنابر اعلام دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز جنایات جنگی اوکراین، ارتش اوکراین در 24 ساعت گذشته 55 بار به خاک این جمهوری شلیک کرده و 168 نوع مهمات مختلف شلیک کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала