ماسک در سال 2022 یورش اوکراین به ناوگان روسیه را خنثی کرد

© Photo / Press Service of Ministry of defence of the Russian FederationКорабли Черноморского флота ВМФ России
Корабли Черноморского флота ВМФ России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2023
عضو شوید
کارآفرین امریکایی کار استارلینک را در نزدیکی کریمه محدود و خرابکاری نیروهای مسلح اوکراین را مختل کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، بازرگان امریکایی دستور داد تا فعالیت انترنت استارلینک در نزدیکی کریمه را محدود کند و از این طریق تلاش نیروهای مسلح اوکراین برای یورش به ناوگان روسیه را خنثی کند.
برپایه این داده ها: "سال گذشته، ایلان ماسک پنهانی به مهندسانش گفت، که انترنت ماهواره ای استارلینک را در نزدیکی سواحل کریمه خاموش کنند تا از یورش پنهانی اوکراین به نیروی دریایی روسیه جلوگیری کنند".
Официальный представитель госдепартамента США Джон Кирби на пресс-конференции в Пентагоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
استقبال ایالات متحده از ادامه ارائه انترنت استارلینک به ارتش اوکراین
همانطور که مشخص شد، ماسک نگران بود که روسیه می‌تواند در پاسخ به "پرل هاربر کوچک" از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کند. به دلیل قطعی انترنت، پهپادهای زیر آب اوکراینی مملو از مواد منفجره "ارتباط خود را قطع کردند و به ساحل رفتند.
در ماه فیبروری، ماسک گفت، که اجازه نمی دهد از ماهواره های استارلینک برای تشدید درگیری که می تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود، استفاده شود.
یادآوری می کنیم، که استارلینک یک شبکه ماهواره ای نسل بعدی است که برای دسترسی به انترنت پهن باند در هر نقطه از جهان طراحی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала