صالح: رییس برق طالبان برای پخش نشدن ویدیوی همخوابگی‌اش ماهانه هزاران دالر باج می داد

© Photo / Facebook account of ARGصالح
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2023
عضو شوید
معاون نخست رییس جمهور گریزی افغانستان نوشته است، که رییس برق گروه طالبان برای پخش نشدن ویدیوی همخوابگی‌اش ماهانه هزاران دالر جزیه می‌پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون رییس جمهور گریزی افغانستان در برگه ایکس اش نوشته است، که ملا احمد آخند، رییس برق گروه طالبان برای کابل بخاطر پرداخت جزیه به شخصی‌که ویدیوی همخوابگی‌اش را در اختیار داشته است ماهانه هزاران دالر می‌پرداخت تا این‌که از پرداخت ابا ورزید و "ویدیوی لواطت" او در اختیار مطبوعات قرار داده شد.
صالح در پلتفرم‌ "ایکس" نوشته: "ملا احمد آخند وابسته به حلقه هبت‌الله است که برای تأمین حق‌السکوت تنها از دو شرکت خصوصی یک‌ونیم‌میلیون دالر رشوه دریافت کرده‌ است".
معاون رییس جمهور گریزی افغانستان مدعی شده است، که اخاذی ملا‌ احمد از شرکت‌های کوچک ماهانه بین ده الی بیست هزار دالر بوده، تا بتواند خلاف مقرره به آن‌ها برق بدهد و از سهمیه مردم عادی بکاهد.
صالح افزوده: "برپایه این مدرک ها محرم برخی از پرچاوی‌های برق رابطه به فساد مالی و بداخلاقی این طالب دارد. او در باره منابعی که این مدرک ها را در اختیار او گذاشته چیزی نگفته‌است".
امرالله صالح‌ در ادامه افزوده است، که برپایه ای این مدرک ها رییس برشنا مبلغ دوصدهزار از شرکت ملت استیل که کارخانه ذوب فلزات است و مبلغ یک میلیون‌ و دوصد هزار دالر از کارخانه سیخ گول سازی ضیا سعیدی رشوت گرفته‌است.
او خاطر نشان کرده است، که پرونده اخلاقی ملا احمد گفته زمانی که این مقام طالبان از پرداخت رشوه بیش‌تر ابا ورزیده، ویدیوی همخوابگی او در اختیار مطبوعات قرار گرفته‌ است.
در پایان معاون نخست رییس جمهور گریزی تاکید کرده است: "همواره گفته ایم، که ملیشه های طالب فاسد، بی ادب، متعصب و جاهل اند. ناگفته نباید گذاشت که ثبت کننده ویدیوی برشنا ملا اکنون در بیرون از افغانستان به سر می برد".
یادآوری می کنیم، که بیش از یک هفته می شود که در رسانه های اجتماعی یک ویدیوی همخوابگی رییس برشنای گروه طالبان با یک نوجوان به نشر رسیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала