تانک های روسی به سیستم دفاعی ضد پهپاد مجهز شدند

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر Международный военно-технический форум "АРМИЯ-2023"
Международный военно-технический форум АРМИЯ-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
عضو شوید
تانک های روسی برای اولین بار سیستم دفاعی Triton در برابر پهپادهای FPV نصب کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سامانه دفاع الکترونیکی تریتون در برابر پهپادهای FPV در هلدینگ تخصصی PPSh Laboratories برای تانک های روسی ایجاد شد. در نمایشگاه Army-2023، نمونه ای از محصول در تانک T-72B3M در نمایشگاه خودروهای زرهی وزارت دفاع روسیه ارائه شد.
درباره "Triton" می توان گفت: "این محصول برای سرکوب کانال های کنترل و انتقال داده های پهپادهای FPV طراحی شده است." این مجموعه در چهار باند فرکانسی 868، 915، 1300 و 2400 مگاهرتز کار می کند. همچنین تریتون را می توان از راه دور با کنترل از راه دور کنترل کرد. منبع تغذیه هم به صورت مستقل از باتری و هم از شبکه داخلی مخزن امکان پذیر است.
فوریت مبارزه با هواپیماهای بدون سرنشین FPV در نسخه ضربتی در طول عملیات ویژه به طور چشمگیری افزایش یافت، زیرا برای اولین بار در تاریخ درگیری های مدرن، استفاده از آنها گسترده شده است. پیش از این، تانک های سریالی روسی مجتمع هایی برای مقابله با چنین پهپادی نداشتند.
پهپاد FPV (FPV، نمای اول شخص - نمای اول شخص) - یک نوع پهپاد (عمدتاً هلی کوپتر، بلکه انواع هواپیما) که توسط اپراتور از راه دور با استفاده از کنترل از راه دور و عینک واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده کنترل می شود، که در آن تصویر از دوربین FPV پهپاد پخش می شود.
Участники Международного военно-технического форума АРМИЯ-2023 осматривают многотопливный дизельный двигатель 2В-12-3А для танков Т-14, БМП-Т15, БРЭМ-Т16 в Конгрессно-выставочном центре Патриот, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
ابزار محافظت از تجهیزات در برابر سلاح های با دقت بالا، در روسیه رونمایی شد
بنابراین، اپراتور هواپیمای بدون سرنشین تصویری را در مقابل خود می بیند که گویی هواپیما دارای سرنشین است. در نسخه شوک، این پهپادها عمدتاً مجهز به مهمات تجمعی برای از بین بردن خودروهای زرهی یا تکه تکه شدن با انفجار شدید برای از بین بردن استحکامات و نیروی انسانی موجود در آنها هستند.
مجمع بین المللی نظامی-فنی "Army-2023" از 14 تا 20 آگوست در مرکز نمایشگاه و همایش پاتریوت، در زمین آموزشی آلابینو و فرودگاه کوبینکا برگزار می شود. اسپوتنیک خبرگزاری رسمی این رویداد است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала