ابزار محافظت از تجهیزات در برابر سلاح های با دقت بالا، در روسیه رونمایی شد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Участники Международного военно-технического форума "АРМИЯ-2023" осматривают многотопливный дизельный двигатель 2В-12-3А для танков Т-14, БМП-Т15, БРЭМ-Т16 в Конгрессно-выставочном центре "Патриот", Россия
Участники Международного военно-технического форума АРМИЯ-2023 осматривают многотопливный дизельный двигатель 2В-12-3А для танков Т-14, БМП-Т15, БРЭМ-Т16 в Конгрессно-выставочном центре Патриот, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
عضو شوید
در " Army-2023" ابزاری برای محافظت از تجهیزات در برابر سلاح های با دقت بالا توسط روستخ ارائه شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی Rostec گزارش داد که این شرکت جدیدترین ابزارهای محافظت از پرسنل، تجهیزات و ساختمان ها را در برابر سلاح های با دقت بالا با رادار و هدایت حرارتی در مجمع بین المللی Army-2023 ارائه کرد.
در سرویس مطبوعاتی نقل شده است: "تجربه جنگی نشان داده است که امروزه یک صفحه دود ساده دیگر کافی نیست، زیرا به عنوان مثال، از سلاح هایی با دید تصویربرداری حرارتی محافظت نمی کند. ما به این کار به روشی جامع نزدیک شدیم و یک خط استتار برای پوشش منطقه بزرگ ایجاد کردیم که اهداف زمینی و نارنجک‌ها برای پوشش واحدهای کوچک پیاده نظام را که از حملات سلاح‌های با دقت بالا با هدایت رادار و گرما محافظت می‌کنند."
戦車T-90 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
سری هیولاهای مکانیزه؛ تسلیحات مدرن نظامی روسیه + عکس
برای اولین بار، نمایشگاه Rostec در این انجمن، نسل جدیدی از نارنجک های دودزا را برای پوشش حرکات در مناطق باز، بمب های دودزا (نسل جدید) برای پوشاندن اهداف بزرگ زمینی، و همچنین کارتریج های پارازیت و ضد رادار برای هوانوردی نشان می دهد.

سرویس مطبوعاتی این شرکت گفت: بمب های دودزا (چِکِر) نسل جدید برای نصب پرده های آئروسل طولانی با طول عمر طولانی طراحی شده اند. با استفاده همزمان از سه نوع چِکِر (UDSH-2، KDSh-K و KDSh-RL)، اشیاء از نور مرئی و مادون قرمز و برد رادار پوشانده می شوند."

از ویژگی های این محصولات امکان استفاده از راه دور از طریق کانال رادیویی امن است. این به شما این امکان را می دهد که از چند ده بمب دودزا به طور همزمان استفاده کنید و به سرعت اشیاء بزرگ را بپوشانید.
Мужчина фотографирует пулевые отверстия в трофейной бронетехнике на Международном военно-техническом форуме Армия-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
چندرسانه ای
از امریکا تا استرالیا: تجهیزات نظامی توقیف شده در نمایشگاه Army-2023
یکی دیگر از جدیدترین نارنجک های دستی برای پوشش حرکات جنگنده ها در مناطق باز است، آنها به شما امکان می دهند پرسنل نظامی را هم در طیف مرئی و هم در طیف مادون قرمز استتار کنید.
مجمع بین‌المللی نظامی-فنی "ارتش-2023" در پارک "پاتریوت" در کوبینکا نزدیک مسکو از 14 تا 20 آگوست تحت نظارت وزارت دفاع روسیه برگزار می‌شود. اسپوتنیک خبرگزاری رسمی این انجمن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала