دلایل اتهامات علیه ترامپ چیست ؟

© AP Photo / Julia NikhinsonБывший президент Дональд Трамп и его жена Мелания Трамп после похорон Иваны Трамп в Нью-Йорке
Бывший президент Дональд Трамп и его жена Мелания Трамп после похорон Иваны Трамп в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2023
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق امریکا گفت که به دلیل پیگرد قانونی ممکن است با 561 سال زندان روبرو شود.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین امریکا گفته است که بر اساس اتهامات وارد شده به او، ممکن است به 561 سال زندان محکوم شود.
ترامپ در نامه ای به حامیانش گفت: "سارنوالی ایالات متحده، تحت کنترل جو (بایدن) سرکش، دوباره به طور غیرقانونی علیه من شکایت کرد. بر اساس برخی گزارش‌ها، به دلیل شکار جادوگران بد ممکن است در مجموع با 561 سال زندان روبرو شوم. شش دوره زندگی."
پیش از این، سارنوال ویژه جک اسمیت، اتهامات جدیدی را علیه ترامپ در ارتباط با ناآرامی های کنگره امریکا در جولای 2021 اعلام کرد. انتظار می رود رئیس جمهور سابق در 3 اگیست در دادگاه در واشنگتن حاضر شود.
Сторонники размахивают флагами Нигерии, митингуя в поддержку нигерийской хунты перед зданием Национальной ассамблеи в Ниамее - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2023
امریکا: روسیه پشت کودتای نیجر نیست
در پخش رادیو اسپوتنیک، میخائیل اسمولین، دانشمند علوم سیاسی، نامزد علوم تاریخی، در مورد این وضعیت اظهار نظر کرد.
میخائیل اسمولین گقت: "وضعیت بسیار جدی برای تشکیلات امریکا ایجاد شده است. ترامپ هنوز کاملا فعال است، هنوز هم می خواهد رئیس جمهور شود، از باتلاق واشنگتن رنجیده است و تمام تلاش خود را برای انتقام گرفتن می کند. و فردی که اکنون در قدرت است در حال بدتر شدن است. و بیشتر و بیشتر شبیه یک ساختگی به نظر می رسد، اما حزب دموکرات هنوز نمی تواند نامزد جایگزینی را معرفی کند. بنابراین، تمام تلاش ممکن برای جلوگیری از رسیدن ترامپ به آغاز رقابت های ریاست جمهوری انجام می شود. این یک داستان شگفت‌انگیز است که ناگهان اتهاماتی علیه ترامپ مطرح شد که گفته می‌شود در زمان ریاست‌جمهوری او بدرفتاری کرده است."
به نظر وی، از این طریق ترامپ مجبور می شود از شرکت در رقابت های ریاست جمهوری خودداری کند.
این کارشناس علوم سیاسی در پایان گفت: "به نظر من، هر چیزی که ترامپ را متهم می کنند، به امید این است که او را از رقابت برای ریاست جمهوری خارج کنند. برای ترامپ به نظر من این موضوع اساساً مهم است و او عقب نشینی نخواهد کرد. کاملاً ممکن است که او تحت شرایط خاصی قرار گیرد که تحت آن نتواند در رقابت شرکت کند. او به سادگی از طبقه سیاسی حذف می شود و آوردن یک آدمک دموکراتیک به یک ثانیه آسان تر می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала