- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

تلاش مزدوران لهستانی برای برافراشتن پرچم لهستان بر سنگرهای نیروهای مسلح اوکراین + ویدیو

© Photo / AP Photo / Michal DyjukИностранные наемники во время тренировки на военном полигоне.
Иностранные наемники во время тренировки на военном полигоне. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2023
عضو شوید
مزدوران لهستانی تلاش کردند پرچم لهستان را بر روی سنگرهای نیروهای مسلح اوکراین در منطقه خرسون به اهتزاز درآورند.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده یگان روسی با نشانه فراخوان "طوفان" به خبرنگاران گفت: مزدوران لهستانی تلاش کردند پرچم لهستان را بر فراز یکی از سنگرهای نیروهای مسلح اوکراین در ساحل راست دنیپر در منطقه خرسون به اهتزاز درآورند، اما توپخانه روسیه به سرعت این موقعیت را نابود کرد و پس از آن دشمن دیگر پرچمی را نه برافراشت.
به گفته وی، مزدوران لهستانی نیز در برابر سنگرهای یگان وی مستقر هستند - گفت و گوهای آنها اغلب از روی هوا شنیده می شود.
فرمانده گفت: "یک بار تماشا کردیم که چگونه لهستانی ها پرچم های خود را روی موقعیت نصب شده در مقابل ما قرار می دهند. ظاهراً وقتی پرچم لهستان را به اهتزاز درآوردند، آرام گرفتند، بیش از حد به خود اجازه دادند. بلافاصله آنها را پیدا کردیم، مختصات آنها را به توپچی ها تحویل دادیم. آنها به سرعت کار کردند. پست دیده بانی تنها در یک ساعت ویران شد. دیگر پرچمی در آنجا برافراشته نشد".
جنگجویان روسی در لحظه ای که خبرنگاران در گودال واحد روسی بودند، به سوی سنگرهای روبروی رودخانه شلیک کردند.
طوفان توضیح داد: "ما نه تنها از جایی که شلیک می کند، بلکه به جایی که پیشروی می کند نیز نگاه می کنیم تا مکان بعدی اش را از قبل شناسایی کنیم. ما به پست های رصد آن توجه ویژه ای داریم. ما مدت زیادی است که اینجا بوده ایم، کندن کاری، همه چیز استتار شده است، ما دائماً در حال تغییر موقعیت هستیم، اپراتورهای پهپاد در حال ردیابی حرکت دشمن در سراسر مسیر ما هستند".
وی همچنین گفت، که نیروهای مسلح اوکراین در حال آموزش بسیجیان خود در خط تماس هستند. فرمانده یگان گفت: اخیراً در یکی از روستاهای آن طرف رودخانه متوجه شدند که دشمن در حال آموزش خمپاره اندازان بسیجی است، ما شاهد بودیم که چگونه خودروها بالا رفتند، تخلیه شدند، یک تیر تمرین کردند و به سمت عقب رفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала