لوکاشنکو از حمایت پوتین در صورت حمله به بلاروس سپاسگزاری کرد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Белоруссии Александр Лукашенко и президент РФ Владимир Путин на встрече в Кремле
Президент Белоруссии Александр Лукашенко и президент РФ Владимир Путин на встрече в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2023
عضو شوید
الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس از ولادیمیر پوتین همتای روس خود به خاطر سخنانش که در صورت که علیه بلاروس تجاوز صورت بگیرد، فدراسیون روسیه از آن دفاع خواهد کرد، سپاسگذاری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لوکاشنکا گفت: می خواهم از شما تشکر کنم. شما اولین فردی در روسیه هستید که آشکارا، صریح و واضح این را گفتید: خدا ناکرده تجاوز به بلاروس مانند حمله به روسیه است. ما این را در هنگام ایجاد قوای مسلح خود در نظر می گیریم.
لوکاشنکو، رئیس‌جمهور بلاروس، گفت که پشت صحبت‌ها درباره ورود اوکراین به ناتو "در بخش‌های"، طرح‌های برای جدا کردن مناطق غربی این کشور وجود دارد.
رئيس بيلاروس ألكسندر لوكاشينكو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2023
لاوروف: پوتین پیشنهاد لوکاشنکو برای کمک در حل و فصل قضیه شورش را پذیرفت
اکنون صحبت های زیادی در بخش های برای پذیرش اوکراین در ناتو وجود دارد. پشت این موضوعات چیست؟ پشت این ... غرب اوکراین است برای جدا کردن این قطعه غربی اوکراین به بهانه پذیرفته شدن در ناتو به طوری که "جمعیت" وارد شوند، آنها می خواهند غرب اوکراین را بگیرند و آن را ضمیمه پولند کنند.
لوکاشنکو در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: امریکایی ها از این حمایت می کنند. وی تاکید کرد که برای بلاروس و روسیه، جدایی غرب اوکراین غیرقابل قبول است. او گفت که اگر مردم غرب اوکراین به کمک نیاز داشته باشند، ما البته از آنها حمایت خواهیم کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала