- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

انفجار یک خودرو زرهی امریکایی در برخورد با یک ماین در منطقه عملیات ویژه + ویدیو

© Photo / Media center of the Oshkosh DefenseЛегкая тактическая колесная машина для морской пехоты США
Легкая тактическая колесная машина для морской пехоты США  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه ویدئویی از انفجار خودروی زرهی امریکایی اوشکوش در برخورد با ماین را منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از توقف پیشروی کاروان تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین ساخت خارجی خبر داد و تصاویری از نابودی آن را به نمایش گذاشت.
در ویدیوی منتشر شده، موتر زرهی امریکایی اوشکوش - با برخورد با ماین منفجر می شود. پس از آن، کل سیستم مختل می شود: تجهیزات در یک تله می افتد، ارتش اوکراین مجبور به گریز می شود.
خاطرنشان می شود، که پرسنل نظامی تیپ/لوای 40 دریایی ناوگان اقیانوس آرام تجهیزات دشمن را در جهت یوژنودونتسک کوبیدند.
بخشی از ستون توسط TM منفجر شد (TM-62 - مین ضد تانک شوروی، - ویرایش) - آنها از ATGMها کار کردند (با استفاده از موشک های هدایت شونده ضد تانک، - ویرایش). این نوع تجهیزات توسط مین منفجر شد. خدمه بیرون دویدند و مانند اکثر خدمه دشمن اشک ریختند. -
یک جنگجوی واحد یورش با علامت تماس "لاوریک" به اسپوتنیک گفت: "بخشی از ستون توسط ماین منفجر شد (TM-62 - ماین ضد تانک شوروی) - آنها از ATGMها کار کردند (با استفاده از موشک های هدایت شونده ضد تانک). این نوع تجهیزات توسط ماین منفجر شد. خدمه بیرون دویدند و مانند اکثر خدمه دشمن اشک ریختند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала