آغاز یک ضد حمله ارتش روسیه در منطقه زاپروژیا

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Работа реактивных систем залпового огня "Град" ВС РФ в зоне проведения СВО
Работа реактивных систем залпового огня Град ВС РФ в зоне проведения СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2023
عضو شوید
روگوف: نیروهای مسلح روسیه یک ضد حمله را در منطقه ورموسکی ویستوپ در زاپروژیا آغاز کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر روگوف، رئیس جنبش عمومی محلی "ما با روسیه هستیم" در پخش ایستگاه رادیویی "کومسومولسکایا پراودا" گفت: ارتش روسیه یک ضد حمله را در منطقه ورموسکی ویستوپ در جهت زاپروژیا آغاز کرد.
وی گفت: "در حال حاضر، سربازان ما شروع به یک ضد حمله کردند و گروه 127 در جنگ پیشروی می کنند. در عین حال حمایت گسترده‌ای از سوی نیروهای هوای روسیه در حال انجام است. آنها به سمت "نسکوچنی" کار می کنند، دشمن را از "ماکاروفکا" بيرون می کشند."
روگوف خاطرنشان کرد که توپخانه موشکی و توپی مستقیماً به مواضع نیروهای مسلح اوکراین حمله می کند.
امروز رئیس جنبش عمومی اعلام کرد که در منطقه ورموسکی درگیری های شدید ادامه دارد و نیروهای اوکراینی روستاهای نسکوچنوی و مکاروکا، که در یک زمین پست در منطقه خاکستری قرار دارد تحت کنترل خود گرفته اند.
Командно-штабные учения Кавказ-2020 на полигоне Капустин Яр Южного военного округа в Астраханской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2023
کلوپ ویدیو
حمله جنگنده کا-52 نیروی هوایی روسیه بر یک موتر زرهی اوکراینی + ویدیو
ارتش روسیه تمام تلاش های گروه جنایتکاران را متوقف کرد و دشمن با تلفات سنگین به مواضع اصلی خود عقب نشینی کرد.
روز جمعه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از آغاز عملیات متقابل توسط نیروهای مسلح اوکراین خبر داد. رئیس دولت خاطرنشان کرد: در عین حال، به لطف شجاعت سربازان روسی و سازماندهی صحیح نیروها، کیف در هیچ یک از مناطق جنگی به اهداف خود نرسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала