شایگو: ایجاد قوای نظامی و فعالیت های هستوی ناتو در شرق اروپا برای ما زنگ خطری است

© Sputnik / Ramil Sitdikovسرگی شایگو وزیر دفاع روسیه
سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2023
عضو شوید
سرگی شایگو، وزیر دفاع روسیه گفت : ماموریت های هستوی ناتو در شرق اروپا زنگ خطر را ایجاد می کند و ائتلاف آتلانتیک شمالی از بحران اوکراین به عنوان بهانه ای برای تقویت قوای خود در اروپای شرقی و مرکزی استفاده می کند.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر دفاع روسیه امروز طی دیدار با وزیر دفاع بلاروس گفت : ناتو از بحران اوکراین به عنوان بهانه‌ای برای ایجاد گروه‌های خود استفاده می‌کند. مرحله بعدی گسترش ائتلاف آغاز شده است. زیربنا‌های نظامی در شرق و مرکز اروپا در حال مدرنیزه شدن است، تسلیحات تهاجمی در حال استقرار، و رشد قرار دارد. مانورهای مشترک در حال افزایش است."
© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر چرا روسیه در جنگ بر ضد ناتو راساً برنده خواهد شد
چرا روسیه در جنگ بر ضد ناتو راساً برنده خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2023
چرا روسیه در جنگ بر ضد ناتو راساً برنده خواهد شد
سرگئی شایگو، وزیر دفاع، نسبت به "ماموریت های هستوی" مشترک کشورهای ناتو در شرق اروپا که در حال تمرین از وسایل نقلیه حمل سلاح هستوی هستند ابراز نگرانی کرد. شایگو گفت: "لحظه نگران کننده، لفاظی های تهاجمی فزاینده و "ماموریت های هستوی" مشترک کشورهای ناتو در شرق اروپا برای توسعه استفاده از وسایل نقلیه حمل تسلیحات هستوی و همچنین بهبود اجزای سیستم دفاع راکتی جهانی ایالات متحده است.
به گفته وی، "تامین مهمات با اورانیوم ضعیف شده به اوکراین، تلاش برای تحریکات و حمله به اهداف استراتژیک فدراسیون روسیه" ارزش دارد، غرب تا کنون بیش از 65 میلیارد دالر تسلیحات به اوکراین پمپاژ کرده است و در ازای آن خواستار "نشان دادن موفقیت های تاکتیکی بدون توجه به تلفات" است
وی خاطرنشان کرد که تطبیقاتDefender Europe 2023 بزرگترین رزمایش ناتو خواهد بود که کشورهای بخشی از این بلوک نیستند نیز در آن شرکت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала