نماینده سابق پارلمان اروپا: تحت تاثیر گستاخی زلنسکی قرار گرفتم

© AP Photo / Natacha PisarenkoПрезидент Украины Владимир Зеленский после совместной пресс-конференции с председателем Европейской комиссии Урсулой фон дер Ляйен (11 июня 2022). Киев
Президент Украины Владимир Зеленский после совместной пресс-конференции с председателем Европейской комиссии Урсулой фон дер Ляйен (11 июня 2022). Киев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2023
عضو شوید
سیاستمدار فیلیپو، تحت تأثیر گستاخی زلنسکی قرار گرفت که از پاریس درخواست طیاره راحت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فلوریان فیلیپو، نماینده سابق پارلمان اروپا می نویسد ولودیمیر زلنسکی از فرانسه برای پروازهای راحت بین کشورها درخواست طیاره می کند و این برای او تبدیل به یک عادت شده است.
کانال تلویزیونی BFMTV به نقل از یک منبع در کاخ الیزه گزارش داد که پاریس به درخواست کیف برای ارائه یک طیاره دولتی به ولودیمیر زلنسکی پاسخ داد، زیرا امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، او را بیش از سایر رهبران می شناسد.
خاطرنشان می شود که این "یک هشدار قدرتمند حمایت فرانسه از اوکراین است."
این سیاستمدار در پست تویتر خود طعنه‌آمیز این را بیان کرده است "ما از اخبار BFM متوجه شدیم که زلنسکی قبلاً با هواپیمای متعلق به فرانسه برای ترک برلین شب گذشته پرواز کرده است و این برای او تبدیل به یک عادت شده است. او درخواست طیاره می کند زیرا می داند "با این طیاره سفر راحت خواهد داشت. توجه کنید!" او به ما پنج ستاره می دهد، اینطور نیست؟"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала