زلنسکی: اوکراین برای حمله متقابل به زمان بیشتری نیاز دارد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Украины Владимир Зеленский во время рабочей поездки во Львов
Президент Украины Владимир Зеленский во время рабочей поездки во Львов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2023
عضو شوید
زلنسکی گفت که اوکراین فقط بعد از یک مدتی برای حمله متقابل آماده خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی گفت که اوکراین برای یک ضد حمله به زمان بیشتری نیاز دارد. وی در جریان سفر خود به بریتانیا گفت: "ما واقعاً به زمان نیاز داریم، نه خیلی. تا مدتی دیگر آماده خواهیم شد. نمی توانم جزئیات را با شما در میان بگذارم. ما باید آماده شویم."
پیش از این، زلنسکی گفته بود که اوکراین برای شروع یک حمله متقابل به زمان بیشتری نیاز دارد. او توضیح داد که فعلاً اوکراین می تواند حمله کند، اما "مردم زیادی را از دست خواهد داد."
Актер Владимир Зеленский в сериале Слуга народа 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2023
زلنسکی محرمانه پیشنهاد حمله به خاک روسیه را مطرح نمود
دنیس شمیحال، صدراعظم اوکراین در اوایل اپریل گفت که حمله متقابل اوکراین ممکن است در تابستان آغاز شود. او بعداً گفت که "به زودی" آغاز خواهد شد. رسانه های امریکایی گزارش دادند که حمله اوکراین ظاهراً برای 30 اپریل برنامه ریزی شده بود. کارشناسانی خاطرنشان کردند که نباید به اظهارات متناقض کیف و واشنگتن را باور کرد: این ممکن است بخشی از یک کمپین اطلاعات نادرست باشد.
وزارت خارجه روسیه پیشتر اعلام کرده بود که کشورهای غربی خواستار ادامه عملیات تهاجمی کیف و اشغال مناطق جدید روسیه هستند، اگرچه آنها درک می کنند که چنین طرح های محکوم به شکست است. دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه پیشتر گفته بود که حمله احتمالی به کریمه به معنای تشدید درگیری خواهد بود و از مقامات اوکراینی خواست درک کنند که چنین حملات با استفاده از هر نوع سلاحی با "انتقام اجتناب ناپذیر" مواجه خواهد شد.
روسیه در 24 فبروری سال گذشته عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرملیتاریزه کردن و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала