سفارت آلمان: بدون ساخت دولت فراگیر، گروه طالبان به رسمیت شناخته نخواهند شد

© @https://twitter.comپرچم طالبان
پرچم طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2023
عضو شوید
سفارت آلمان برای افغانستان با اشاره به نشست دو روزه دوحه گفته است، که جامعه‌ ای بین‌المللی در موضع خود نسبت به گروه طالبان متحد است.
به گزارش اسپوتنیک، سفارت آلمان برای افغانستان امروز (پنج‌شنبه، ۱۳ثور) در تویترش با نشر پیامی تأکید کرده است، که بدون احترام به حقوق زنان و ایجاد دولت فراگیر، طالبان به رسمیت شناخته نخواهند شد.
در همین حال، کارشناسان می گویند، که مردم افغانستان، گروگان رژیم طالبان شده اند. رفاه ، آسایش و امنیت مردم افغانستان برای طالبان در اولویت نیست با چنین نگرشی طالبان، امکان ایجاد ساختارها و سازمان های که بتواند در معاملات و تجارت بین الملل حضور بیابد را ندارد.
یادآوری می کنیم، که در نشست دو روزه ای دوحه درباره ای افغانستان که از سوی سازمان ملل متحد برگزار شد، کشورهای چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایران، ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، نروژ، پاکستان، قطر، روسیه، عربستان سعودی، تاجیکستان، ترکیه، ترکمنستان، امارات متحده عربی، بریتانیا، ایالات متحده، ازبکستان، اتحادیه اروپا و سازمان همکاری اسلامی حضور داشتند.
در نشست سازمان ملل در دوحه برای تشدید همکاری بین المللی درباره ای موضوعات کلیدی مانند حقوق بشر، به ویژه حقوق بانوان، حکومت فراگیر، مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر طراحی شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала