از ریل خارج شدن یک قطار در منطقه بریانسک در نتیجه انفجار

© SputnikТоварные вагоны на железной дороге
Товарные вагоны на железной дороге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2023
عضو شوید
در منطقه بریانسک، به دلیل خرابی خطوط راه آهن، یک لوکوموتیو و نزدیک به 20 واگن یک قطار باری از ریل خارج شدند.
به گزارش اسپوتنیک، راه آهن روسیه در کانال تلگرامی خود گزارش داد، که در منطقه بریانسک، یک لوکوموتیو/دنباله ران و واگن های یک قطار باری از ریل خارج شدند.
در اعلامیه ای راه آهن روسیه آمده است: "امروز در ساعت 19:47 در یک خط غیر برقی سنیژیتسکایا-بیلی بیریگا در پیرامون بیریانسک، به دلیل دخالت غیرقانونی در کار حمل و نقل ریلی، یک لوکوموتیو و حدود 20 واگن قطار باری از ریل خارج شدند.
بر اساس اطلاعات نخستین، کسی آسیب ندیده است، سوختگی باز وجود ندارد.
نیروهای آتش نشانی این شهر در محل حضور دارند و یک آتش نشان و دو قطار ریکاوری نیز به آنجا فرستاده شده اند. تردد در بخش سنیژیتسکایا-بیلی بیریگا متوقف شده است. برای هماهنگی کار برای از بین بردن پیامدها، راه آهن روسیه یک ستاد عملیاتی ایجاد کرد.
در همین حال فرماندار بیانسک می گویدف که یک لوکوموتیو و چند واگن در ایستگاه اسنژتسکایا نزدیک بریانسک به دلیل انفجار از ریل بیرون شدند.
روز پیش، یک وسیله انفجاری در مسیر راه آهن منطقه اونیپچسکی منفجر شد. به همین دلیل لوکوموتیو و هفت واگن قطار باری از ریل خارج شد و به کسی آسیب نرسید. حرکت قطارها در منطقه ای اونیچا-روسیخا در منطقه بیریانسک امروز بازسازی شد. سپس، وزارت حمل و نقل بلاروس تصریح کرد، که این ترکیب توسط راه آهن بلاروس تشکیل شده است. مقامات منطقه ای گزارش دادند که او سوخت و مصالح ساختمانی را حمل می کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала