وزارت خارجه روسیه: کنفرانس جهانی چند قطبی از برابری حاکمیت کشورها حمایت خواهد کرد

© Sputnik / Vitaliy BelousovЗдание Министерства иностранных дел РФ в Москве
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2023
عضو شوید
کنفرانس جهانی چندقطبی که روز شنبه به صورت آنلاین برگزار می شود، کمک فکری قابل توجهی به دفاع از برابری حاکمیتی همه دولت ها و حق مردم برای تعیین آینده خود، بدون دخالت خارجی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، روز جمعه از سوی وزارت خارجه روسیه منتشر شد، آمده است، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در جمع برگزارکنندگان و شرکت کنندگان کنفرانس با یک سخنرانی خوشامدگویی کوتاه سخنرانی خواهد کرد.کنفرانس جهانی چندقطبی که روز شنبه به صورت آنلاین برگزار می شود، کمک فکری قابل توجهی به دفاع از برابری حاکمیتی همه دولت ها و حق مردم برای تعیین آینده خود، بدون دخالت خارجی خواهد بود.
وزارت خارجه خاطرنشان کرد که این ابتکار که با مشارکت "جنبش بین المللی روسوفیل ها" (IMR) اجرا شد، با واکنش گسترده ای در سراسر جهان مواجه شد.
وزارت خارجه افزود: "بیش از 100 کارشناس از بیش از 60 کشور شرکت خود را در این ماراتن تایید کرده اند. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه، در جمع برگزارکنندگان و شرکت کنندگان کنفرانس با یک سخنرانی خوشامدگویی کوتاه سخنرانی خواهد کرد."
وزارت امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد: ما به پوشش جهانی شرکت‌کنندگان و طیف وسیع نیروهایی که آنها نمایندگی می‌کنند توجه می‌کنیم. همه آنها با درک مشترکی از لزوم پیروی از اصول اساسی منشور سازمان ملل متحد، نه در کلام، بلکه در عمل متحد هستند. این نشست کمک فکری قابل توجهی به دفاع از برابری حاکمیتی همه دولت ها و حق مردم برای تعیین آینده خود، بدون دخالت خارجی، بدون دیکته و باج خواهی، بر خلاف جنگ آفرین و هژمونیک خواهد بود، که مسیری را که "غرب جمعی" اتخاذ کرده است.
شرکت کنندگان در میدان اسمولنسکایا، توجه خود را به این واقعیت جلب کردند که این رویداد بار دیگر صدای سیاستمداران، شخصیت های عمومی، روزنامه نگاران، نمایندگان محافل دانشگاهی و فرهنگی از سراسر جهان را خواهد شنید که از چندقطبی بودن حمایت می کنند و روابط بین دولتی عادلانه تر و دموکراتیک تر را ایجاد می کنند.
Президент РФ Владимир Путин выступает на церемонии вручения верительных грамот чрезвычайными и полномочными послами иностранных государств - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2023
پوتین: روسیه از قوانین نانوشته دیگران پیروی نمی کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала