کلوپ ویدیو

اردوغان برای اولین بار بعد از رفع کسالت در یک مراسم اشتراک کرد + ویدیو

 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2023
عضو شوید
اردوغان شخصا در جشنواره تکنوفست استانبول پس از یک دوره کسالت ظاهر شد.
به گزارش اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه برای اولین بار پس از گزارش هایی مبنی بر بیماری خود، شخصا در این مراسم حضور یافت.
رهبر ترکیه از جشنواره فناوری هوافضای Teknofest در استانبول بازدید کرد. وی را همسرش امینه و همچنین الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان که برای سفر به ترکیه به همراه همسرش نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی عبدالحمید دبیبه وارد شده بود همراهی می کردند. آنها با یک ماشین الکتریکی TOGG به سمت صحنه رفتند.
در این جشنواره که در فرودگاه بین المللی آتاتورک سابق برگزار می شود، انواع هواپیماها و هلیکوپترهای نظامی، پهپادها و سایر تجهیزات نیروی هوایی ترکیه به نمایش گذاشته می شود و نمایش های هوایی نیز در آن برگزار می شود.
اردوغان در 25 آپریل زمانی که در حال مصاحبه زنده با شبکه های تلویزیونی محلی بود بیمار شد. پس از مکثی طولانی، رئیس جمهور به روی آنتن بازگشت و اعلام کرد که به آنفولانزای معده مبتلا شده است. به توصیه پزشکان، او چندین رویداد مبارزاتی را از دست داد. اما در 27 آپریل در مراسم تحویل سوخت هسته ای به نیروگاه اتمی آق قویو در حالت ویدئو کنفرانس شرکت کرد و روز بعد به صورت آنلاین به مراسم افتتاحیه پل جدید در شهر آدانا متصل شد.
Женщина фотографируется на фоне строящейся атомной электростанции Аккую в турецком городе Гюльнар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2023
چندرسانه ای
ساخت نیروگاه هسته آق قویو در ترکیه
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала