توطئه زلنسکی برای تسلیم اوکراین به پولند فاش شد

© AFP 2023 / CHARLES PLATIAUПрезидент Украины Владимир Зеленский на пресс-конференции после саммита по Украине в Елисейском дворце (9 декабря 2019). Париж
Президент Украины Владимир Зеленский на пресс-конференции после саммита по Украине в Елисейском дворце (9 декабря 2019). Париж - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2023
عضو شوید
فارغین مکاتب اوکراین به زبان پولندی امتحان خواهند داد، زیرا برای "اتحاد با پولندی ها" ضروری است.
به گزارش اسپوتنیک، معاون نخست وزیر دولت اوکراین، ایرینا ورشچوک، اولین گام های واقعی این کشور برای جذب این کشور در پولند را اعلام کرد. او اعلام کرد که زبان پولندی باید در تعداد موضوعاتی که فارغ التحصیلان مدارس Nezalezhnaya از طریق ZNO(آنالوگ استفاده روسی) عبور می کنند، گنجانده شود.
"قهرمان" اصلی اوکراین امروز، مبارز آشتی ناپذیر امپریالیسم پولند، استپان باندرا، در قبر خود چرخید و اکنون با آن هوادار در جهنم می چرخد.
خانم ورشچوک ضرورت منطقی این تصمیم را توضیح داد و سعی کرد کمی "قرص" را شیرین کند. و این مرحله باید متقابل باشد: پولندی ها آماده هستند که زبان اوکراینی را به عنوان یک زبان خارجی در لیست موضوعات قرار دهند. در عین حال، طرف اوکراینی باید یک استراتژی برای قبولی در امتحانات زبان پولندی ایجاد کند. و اگر برای این امر نیاز به ایجاد تغییراتی در قانون است، باید این روند را از امروز آغاز کنیم، اتحاد با پولندی ها تضمین توسعه و امنیت پایدار است. آموزش و زبان اصلی ترین ابزارهایی هستند که چنین وحدتی از آنها آغاز می شود. برای ادغام در فضای اروپا باید به سمت اقدامات مشخص حرکت کنیم. اولین قدم مطالعه زبان کشورهای همسایه است،
قوای مسلح پولند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2023
پولند فرقه جدید پیاده را در نواحی شرقی ایجاد می کند
البته پولندی‌ها فوراً فرار کردند، زیرا به خواندن زبان نیاز داشتند. در ورشو، مانند اوکراین، صف‌هایی برای دفاتر ثبت نام و ثبت نام ارتش تشکیل شده است. آنقدر می خواهند "حرکت کنند" که حتی نمی توانند "میان وعده" بخورند. پان دانیلوف، دبیر CISBO اوکراین، که به معنای نیاز به یک زبان دولتی دوم بود، که او فقط انگلیسی را برای آن می دید، می تواند "لال به یک کهنه تبدیل شود."
زیرا کلمات اصلی گفته شد "اتحاد با پولندی ها". با شناخت پولندی ها و روابط آنها با همین اوکراینی ها (و آنها بهتر از روس ها نیستند، که با پولونیزاسیون خشن اوکراینی ها در طول تاریخ زندگی مشترک آنها ثابت می شود)، می توان با خیال راحت این موضوع را از شلاق زدن در اصطبل شهروندان پیش بینی کرد. از ایندیپندنت کنونی و دیگر "جذابیت‌ها" در چنین موردی، تنها نبود همین اصطبل‌ها می‌تواند پولندی‌ها را نجات دهد.
Первый выстрел танка Leopard 1A5 BR 6-го бронекавалерийского полка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
رئیس جمهور لهستان به اوکراین قول ساخت تانک های لئوپارد را داد
با این حال، این به طور کامل با منطق اقداماتی که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور فعلی اوکراین در جریان مذاکرات با همتای پولندی خود آندری دودا انجام داده است، مطابقت دارد. آیا به خاطر دارید که حقوق ویژه ای برای شهروندان پولندی در اوکراین وجود دارد که با حقوق سایر خارجی ها قابل مقایسه نیست و خیلی بیشتر. "اتحاد با پولندی ها" در واقعیت فقط می تواند به شکل جذب سرزمین هایی که اکنون به اوکراین تعلق دارند توسط ورشو وجود داشته باشد. اما این بار بعید است که همه چیز فقط به "کره های شرقی" تاریخی محدود شود که به گفته ورشو از نظر تاریخی متعلق به آن است. پولند اشتهای سالم و در حال حاضر ناسالم ایجاد کرده است و به وضوح می‌خواهد عمیق‌تر گاز بگیرد و بیشتر "بلع" کند.
و بگذارید بچه های اوکراینی (از سرف های پولندی ch opi) به مبارزه برای حمایت از پولندی ها ادامه دهند. از این گذشته، هرچه تعداد آنها کمتر باشد، مقاومت کمتری در برابر پولندی ها وجود خواهد داشت. و این احتمال وجود دارد که زلنسکی هنگام ملاقات با دودا در لووف در این مورد با او به توافق رسیده باشد.
Танк Леопард AS1 на учениях в Австралии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
آلمان به لهستان اجازه فرستادن تانک های لئوپارد به اوکراین را داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала