روگوزین آماده ترین ارتش در منطقه عملیات ویژه را معرفی کرد

© Sputnik / Sergey MamontovRusslands Vizepremier Dmitri Rogosin
Russlands Vizepremier Dmitri Rogosin  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2023
عضو شوید
روگوزین از دو گروه آماده رزمی ارتش در منطقه عملیات ویژه نام برد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری روگوزین، رئیس سابق Roskosmos، رئیس گروه ویژه مستشاران نظامی Tsarskie Wolves، گفت: سپاه اول و دوم ارتش دونتسک و لوهانسک از جمله آماده ترین یگان های عملیاتی در منطقه عملیات نظامی ویژه هستند.

او گفت: "لشکر اول ارتش و سپاه دوم ارتش، به ترتیب، جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک، یکی از آماده ترین قوت های ما هستند. این قوت ها هستند که 8 تا 9 سال در حال جنگند".

روگوزین تاکید کرد که بسیاری از فرماندهان دونتسک و لوهانسک تحصیلات نظامی خاصی ندارند: بیشتر آنها قبل از درگیری در دونباس معدنچی، مهندس و کارآفرین بودند.
Офицер полка противовоздушной обороны вооруженных сил России во время боевого дежурства - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2023
ترمینال های مخابراتی ماهواره ای جدید برای ارتش روسیه
من بارها با افرادی که به عنوان یک فرد دارای سابقه نظامی خاص از آنها درس خوانده ام، با وجود اینکه از خودم کوچکتر هستند، پیشتاز بوده ام. جنگجویان جوان، اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین، او گفت که این افراد "پیچیدگی‌های" جنگ را با جزئیات می‌دانند.
در میان فرماندهان برجسته دونباس، روگوزین فرماندهان گردان را با علائم تماس "مینر"، "طولان" و "شیطان" آورد. به گفته وی، بسیاری از سربازان سپاه یکم و دوم ارتش از کودکی همدیگر را می شناسند، مانند برادر با یکدیگر رفتار می کنند.
روگوزین در مورد گردان های داوطلب که توسط جنگجویان مناطق "قدیمی" روسیه سرنشین می شوند، وی خاطرنشان کرد که میانگین سنی در چنین واحدهایی 40-45 سال است، داوطلبانی وجود دارند که در حال 55 سال سن دارند.
"چنین جنگجویان ماهر، مردانی که از مناطق مختلف آمده اند، این یگان های داوطلب را تشکیل داده اند و به خوبی می جنگند. اینها ذخایر رزمی ارتش هستند. به ویژه، ما بسیار نزدیک با BRS یازدهم کار می کنیم، آن توسط یک نیروی بسیار با تجربه فرماندهی می شود که اسم او آرتور است و می توانم بگویم که به خاطر اقدامات بسیار مؤثر او در خلال نجات هم رزمانمان، هنگام حمله تروریستی (گلوله باران هتلی در دونتسک در 21 دسامبر) خیلی چیز ها و حتی جانم را مدیون هستم.
Самоходная гаубица 2С19 Мста-С во время учений на полигоне Молькино в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2023
کلوپ ویدیو
توپخانه روسیه مواضع نظامیان اوکراین را در زاپوروژیا در هم کوبید + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала