جاپان به سیاست تحریم علیه روسیه ادامه می دهد

© REUTERS / KYODOПремьер-министр Японии Фумио Кишида беседует со СМИ в своей официальной резиденции (21 января 2022). Токио
Премьер-министр Японии Фумио Кишида беседует со СМИ в своей официальной резиденции (21 января 2022). Токио - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2023
عضو شوید
کیشیدا نخست وزیر جاپان: توکیو به سیاست تحریم های خود علیه روسیه ادامه خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، فومیو کیشیدا و مقامات جاپانی قصد دارند همکاری خود را با کشورهای G7 و جنوب جهانی در مورد ادامه فشار تحریم ها بر روسیه تقویت کنند.
رئیس دولت جاپان از برنامه های کشورهای G7 برای اتحاد برای مبارزه با چالش های مختلف جهانی خبر داد. برای این منظور، ما با هم برای غلبه بر بحران انرژی و غذا در اقتصاد جهانی کار خواهیم کرد. علاوه بر این، ما فعالانه به ترویج تحریم‌ها علیه روسیه و حمایت از اوکراین ادامه خواهیم داد."
مدودف صدرااعظم روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2023
مدودف، نخست وزیر جاپان، کیشیدا را نوکر آمریکا خواند
کیشیدا همچنین افزود که در اجلاس سران گروه 7 در هیروشیما در ماه می، او قصد دارد نشان دهد که قصد دارد کشورها را در تلاش برای ایجاد جهانی عاری از سلاح های هسته ای رهبری کند.
پیش از این مشخص شد که دولت جاپان تصمیم به کمک به جمعیت اوکراین در زمستان گرفته و 262 جنراتور را برای پشتیبانی از عملکرد سیستم های انرژی این کشور ارسال کرده است. وزارت خارجه این کشور تاکید کرد که توکیو به حمایت از شهروندان اوکراینی ادامه خواهد داد.
 اوکیناوا به بره قربانی مبدل نخواهد گشت! - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2023
ایالات متحده نیروهای خود را برای دفاع از جزایر دور افتاده در جنوب غربی جاپان مستقر می کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала