دستور تازه ای گروه طالبان به رسانه‌ها: از افرادی که طالبان را به رسمیت نمی‌شناسند، فرانخوانید

© Photo / کسرادوازده هزار نفر در سکتور رسانه‌ها در افغانستان کار می‌کنند
دوازده هزار نفر در سکتور رسانه‌ها در افغانستان کار می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
عضو شوید
مقام های گروه طالبان در کندهار در نشستی زیر عنوان هماهنگی میان سخنگویان این گروه با خبرنگاران از رسانه‌ها خواست از افرادی که مشروعیت طالبان را به رسمیت نمی‌شناسند، دعوت نکنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از افغانستان انترنشنل، گروه طالبان همچنین از خبرنگاران خواسته زنانی که از راه دور در برنامه تلویزیونی شرکت می‌کنند باید ححاب را رعایت کنند.
نشست هماهنگی میان سخنگویان طالبان و خبرنگاران روز چهارشنبه، هفتم جدی در ریاست اطلاعات و فرهنگ طالبان در کندهار برگزار شد.
دوازده هزار نفر در سکتور رسانه‌ها در افغانستان کار می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
یک سالگی حکومت طالبان؛ ورود رسانه ها از یک نظام آزاد به یک نظام بسته
مقام های گروه طالبان در این نشست از خبرنگاران محلی خواستند: خبر یا گزارش شان را پس از تایید از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ این گروه در قندهار، نشر کنند.
منابع از این نشست گفتند، مقامات طالبان به خبرنگاران هشدار دادند اگر کدام مطلب در خبر بیاید که تاییدی ریاست اطلاعات و فرهنگ را نداشته باشد، پیامدهای ناگواری خواهد داشت.
مقامات طالبان همچنین از خبرنگاران خواستند بدون تاییدی مقامات این گروه هیچ مورد را از حساب‌های شخصی شان در شبکه‌های اجتماعی نشر نکنند.
بر پایه گزارش‌ها، گروه طالبان در کابل نیز به رسانه‌ها دستور داده که مخالفان این گروه را در بحث‌های شان دعوت نکنند.
خبرنگاران می‌گویند: نمایندگان وزارت اطلاعات و فرهنگ و ریاست عمومی استخبارات طالبان پیوسته با حضور در رسانه‌ها مطالب آن را پیش از نشر بررسی می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала