روسیه حجم پمپاژ نفت از مسیر اوکراین را حفظ خواهد کرد

© AP Photo / Sven Kaestnerبه عقیده معاون نخست وزیر صربستان علت حادثه در خط لوله نفت "دروژبا" خرابکاری بوده است
به عقیده معاون نخست وزیر صربستان علت حادثه در خط لوله نفت دروژبا خرابکاری بوده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2022
عضو شوید
گالوزین معاون وزیر امور خارجه: روسیه حجم نفت پمپ شده از اوکراین را در سال 2023 حفظ خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل گالوزین، معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با ریانووستی گفت: روسیه قصد دارد حجم پمپاژ نفت از طریق خط لوله دروژبا از طریق اوکراین را حفظ کند.
تنها می توانم اضافه کنم که در 20 دسامبر، در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی روسیا 24، توکارف، رئیس ترانس نفت، گفت که سال آینده حجم نفت پمپاژ شده از طریق شاخه جنوبی خط لوله نفت دروژبا به مجارستان، اسلواکی و جمهوری چک خواهد بود. این دیپلمات گفت: در سطح امسال باقی بماند.
نماینده این وزارتخانه تصریح کرد که طرف اوکراینی برای بحث در مورد ترانزیت با ترانس نفت تماس گرفته است.
گالوزین گفت: "تا آنجا که ما می دانیم، در ماه نوامبر، ترانس نفت دریافت اطلاعیه ای از Ukrtransnafta را در مورد افزایش تعرفه پمپاژ نفت از طریق خط لوله دروژبا، که از اوکراین می گذرد، از اول ژانویه 2023 تأیید کرد.
همانطور که قبلا گزارش شده بود، کیف می خواهد هزینه ترانزیت نفت روسیه از طریق خط لوله به مجارستان و اسلواکی را 2.1 یورو در هر تن افزایش دهد، تا 13.6 یورو.
خط لوله نفت دروژبا از منطقه سامارا سرچشمه می گیرد، از بریانسک می گذرد و سپس به دو بخش تقسیم می شود: بخش شمالی، از بلاروس، لهستان، آلمان، و بخش جنوبی، از اوکراین، جمهوری چک، اسلواکی و مجارستان.
احتمال برداشته شدن تحریم های نفتی و مالی علیه ایران در اوایل سال 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
روسیه سه گزینه برای پاسخ به سقف قیمت نفت در نظر دارد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала