ینس استولتنبرگ: ناتو قصد دارد تولید تسلیحات را به طور گسترده افزایش دهد

© AFP 2023 / Paul J. Richardsنحوه همکاری آتی ناتو در خصوص افغانستان در سال 2016 مشخص خواهد شد
نحوه همکاری آتی ناتو در خصوص افغانستان در سال 2016 مشخص خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
عضو شوید
ناتو به طور فعال روی افزایش گسترده تولید تسلیحات برای تقویت دفاع خود و حمایت از اوکراین کار می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در مقاله ای برای فایننشال تایمز نوشت: ناتو به طور فعال روی افزایش گسترده تولید تسلیحات برای تقویت دفاع خود و حمایت از اوکراین کار می کند.
دبیرکل سازمان ملل گفت: "ناتو با صنعت دفاعی کار می کند… برای تکمیل ذخایر خالی شده تسلیحات و مهمات، و همچنین افزایش گسترده تولید - هم برای اوکراین و هم برای دفاع خودمان."
به گفته وی، حمایت از اوکراین "تا زمانی که لازم باشد" انجام خواهد شد، ائتلاف قصد دارد از اوکراین "براي آينده اوکراین و براي آينده خودش" حمایت کند.
ایالات متحده و ناتو اوکراین را به میدان آزمایش تسلیحات خود تبدیل کرده‌اند
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала