قانون ازدواج همجنس گرایان توسط بایدن امضا شد

© AP Photo / Andrew Harnikالرئيس جو بايدن يحمل ميكروفون بالقرب من الديك الرومي بمناسبة عيد الشكر الوطني، خلال حفل عفو في البيت الأبيض في واشنطن، 21 نوفمبر 2022.
الرئيس جو بايدن يحمل ميكروفون بالقرب من الديك الرومي بمناسبة عيد الشكر الوطني، خلال حفل عفو في البيت الأبيض في واشنطن، 21 نوفمبر 2022. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2022
عضو شوید
جو بایدن قانون به رسمیت شناختن ازدواج همجنس گرایان در ایالات متحده را امضا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، قانون به رسمیت شناختن ازدواج همجنس گرایان در ایالات متحده را امضا کرد و از حذف خطای "افراط در رفتن" دیوان عالی و همچنین لزوم "حمایت از کودکان تراجنسیتی" خبر داد.
بایدن گفت: "عشق عشق است، حقوق، حقوق است، عدالت عدالت است. اینها چیزهای اساسی هستند که برای آمریکایی ها مهم هستند."
مراسم امضای قانون در زمین چمن کاخ سفید برگزار شد. بایدن از اعضای کنگره که در تدوین این قانون مشارکت داشتند تشکر کرد. رئیس جمهور تاکید کرد که این سند همچنین ازدواج های بین نژادی را که در مقطعی از تاریخ آمریکا ممنوع شده بود، به رسمیت می شناسد.
بایدن گفت که دیوان عالی ایالات متحده در اجازه دادن به ارزیابی که منجر به نیاز به قانون شد، افراط کرد. او گفت: "کنگره به این دلیل واکنش نشان می‌دهد که دادگاه افراطی حقی را که نیم قرن است از میلیون‌ها آمریکایی سلب کرده است".
بایدن همچنین در دفاع از "کودکان تراجنسیتی" صحبت کرد. او گفت که حقوق آنها توسط قوانین پیشنهادی ایالتی که پزشکانی را که خدمات تغییر جنسیت را به کودکان ارائه می دهند جرم انگاری می کند، تهدید می شود.
بایدن گفت: "ما باید از این کودکان محافظت کنیم تا آنها بدانند که دوستشان دارند، ما در کنار آنها هستیم و می گوییم که می توانند خودشان را پیدا کنند."
دادگاه عالی ایالات متحده در سال 2015 حکم داد که همه ایالت ها باید ازدواج همجنس گرایان را بر اساس مفاد منشور حقوق بشر به رسمیت بشناسند، اما در سال 2022، در یک نظر مخالف در مورد تصمیم به امتناع از به رسمیت شناختن حق سقط جنین در قانون اساسی، یکی از قضات اعلام کردند که این حکم باید تجدید نظر شود. قانون تصویب شده حق ازدواج همجنس گرایان را تایید می کند.
استاندارد های زیبایی در آمریکا جابجا می شود
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала