اوکراین و غرب در آستانه شکست هستند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناسان شورای اروپا: ایران و عربستان برای تضعیف غرب از روسیه حمایت می کنند
کارشناسان شورای اروپا: ایران و عربستان برای تضعیف غرب از روسیه حمایت می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2022
عضو شوید
بلومبرگ: توقف زمستانی درگیری در اوکراین به شکست کی یف و غرب تبدیل خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، هال برندز در مقاله ای برای بلومبرگ نوشت که ادامه درگیری در اوکراین برای کی یف و متحدان غربی آن فاجعه خواهد بود.
اگر درگیری در اوکراین به زمستان کشیده شود، وضعیت ممکن است برای اوکراین زخمی نامطلوب باشد که از کمبود منابع انرژی در اروپا رنج می برد و واشنگتن به طور فزاینده ای از موضوع منحرف می شود - کی یف و غرب در هم خواهند شکست.
به گفته نویسنده، چنین وضعیتی در اوکراین به نفع مسکو خواهد بود، زیرا نیازی به تلاش اضافی از سوی کرملین نخواهد داشت. سربازان اوکراینی از نبردهای سنگین خسته شده اند و برای ولودیمیر زلنسکی، تاکتیک انتظار مملو از خطرات سیاسی داخلی و دیپلماتیک است.
براندز گفت که اروپا به تدریج از کمک به کی یف خسته می شود و حامیان یک راه حل مسالمت آمیز، مانند امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، فقط منتظر یک "نفس" هستند.
مکرون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
مکرون: آمریکا و اروپا نا هماهنگ پیش می روند
موقعیتی مبهم برای مقامات کی یف در ایالات متحده. این کارشناس نتیجه گرفت که عدم اطمینان در مورد میزان کمک مجلس نمایندگان با اکثریت جمهوری خواه در سال 2023 وجود دارد.
رهبر اوکراین دوشنبه گذشته در سخنرانی خود در جمع سران کشورهای گروه 7 شرایطی را برشمرد که به نظر وی پایان درگیری در این کشور را نزدیکتر می کند. یکی از آنها انتقال تانک های مدرن، توپخانه، گلوله ها و همچنین توپخانه موشکی و موشک های دوربرد بیشتر به کی یف است.
او همچنین خواستار حمایت در جهت ثبات مالی، انرژی و اجتماعی در اوکراین در سال آینده شد، به ویژه برای اطمینان از "حفاظت قابل اعتماد از بخش انرژی اوکراین" در برابر اعتصابات، و در نهایت، برای تحقق "فرمول صلح" پیشنهاد شده توسط وی شد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روز چهارشنبه گفت که "سه گام" زلنسکی برای صلح چیزی بیش از قصد برای ادامه خصومت ها نیست. همچنین، هیچ پیشنهادی برای آتش بس سال نو از کی یف دریافت نشد.
پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2022
پسکوف: نیروهای نظامی در اوکراین باقی می‌مانند
عملیات نظامی ویژه در اوکراین از 24 فوریه آغاز شده است. رئیس دولت وظیفه نهایی خود را آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی که امنیت روسیه را تضمین می کند، خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала