دزدیده شدن یک موتر باشنده ای اسلام قلعه از سوی جنگجویان گروه طالبان

© @https://twitter.comپرچم طالبان
پرچم طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2022
عضو شوید
منابع محلی از ولایت هرات از دزیدن یک موتر از سوی جنگجویان گروه طالبان در شهرک بندری اسلام قلعه خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، منابع روز جمعه، ۱۸ قوس گفتند، که شماری از افراد طالبان با اسلحه و کارت‌های امارتی‌شان اموال باشندگان این ولایت را دزدی می‌کنند.
منابع می‌افزایند، که یک گروه چهار نفری طالبان در اوایل هفته جاری در منطقه کلاته حکیم اسلام قلعه با بهانه جویی‌های بی‌مورد موتر یک جوان را در یک چک پاینت توقف می‌دهند.
پروان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2022
دزدان کشتند، طالبان دزدیدند/ دزدان یک تازه‌داماد و پدرش را در پروان کشتند
منابع می‌افزایند: طالبان نخست این جوان را تلاشی کرده و به او گفته‌اند: " باید همراه ما به شهر بروی، ما کارت‌های امارت داریم".
گفته می‌شود، طالبان بدون این‌که اجازه دهند این جوان با خانواده‌اش به تماس شود، چشم‌هایش را بسته و او را به موتر سوار می‌کنند.
به گفته منابع، این گروه چهاری نفری طالبان پس از طی کردن فاصله اندکی فرد مذکور را در منطقه لخشک از موتر پایان کرده و موترش را با خو می‌برند.
شماری از بسته‌گان این جوان موضوع را به مقام‌های محلی طالبان در کهسان شریک ساخته و مقامات محلی طالبان نیز تایید کرده‌‌اند که این گروه چند نفری از منصوبین نهادهای امنیتی آن‌ها می‌باشند.
یادآوری می کنیم، که در حکومت پیشین نیز به دلیل فساد و بیکاری دزدی در سال های پسین افزایش پیدا کرده بود، اما پس از چیرگی گروه طالبان در پانزده اگوست سال گذشته میلادی، بیکاری به حد زیاد رسید و اکنون میزان دزدی بسیار افزایش پیدا کرده است و مسئولان گروه طالبان هم از عهده دزدان برآمده نمی توانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала