انتقاد پوتین از اظهارات مرکل

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и канцлер Германии Ангела Меркель во время встречи
Президент РФ Владимир Путин и канцлер Германии Ангела Меркель во время встречи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2022
عضو شوید
پوتین: اعتماد تقریباً صفر است، اما پس از چنین اظهاراتی که مرکل بیان کرد، مشخص نیست که چگونه می توان مذاکره کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: پس از سخنان آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان در مورد انگیزه های توافق نامه مینسک، بحث اعتماد مطرح می شود، اما باید در مورد اوکراین به توافق رسید.
ولادیمیر پوتین: "البته اکنون مسئله اعتماد مطرح می شود. و بنابراین اعتمادی که تقریباً صفر است، پس از چنین اظهاراتی که مرکل بیان کرد، البته، این سوال ها مطرح می شود: چگونه می توان مذاکره کرد؟ و آیا می توان با کسی مذاکره کرد؟ و تضمین ها کجاست؟ البته این همه سوال میماند."
وی افزود: "در نهایت با این همه ما باید مذاکره کنیم. من بارها گفته ام که ما برای این توافقات آماده هستیم، مشکلی نداریم، اما بحث اینجاست باید فکر کرد که با چه کسی سروکار داریم."
قابل ذکر است که قبلا مرکل در مصاحبه با روزنامه "زیت" گفته بود که "توافقنامه مینسک در سال 2014 تلاشی برای زمان دادن به اوکراین بود." صدر اعظم پیشین آلمان گفت، تردید دارد که کشورهای ناتو در آن زمان می توانستند همان کاری را که اکنون انجام می دهند برای کمک به اوکراین انجام دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала