"واگنر" برخلاف امریکا با معیارهای یک سازمان تروریستی بسیار فاصله دارد

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Установка мин сапёрами ЧВК "Вагнер"
Установка мин сапёрами ЧВК Вагнер - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
عضو شوید
تاجر، یوگنی پریگوژین: گروه واگنر تحت هیچ یک از معیارهای یک سازمان تروریستی قرار نمی گیرد، اما فعالیت های ایالات متحده با آنها مطابقت دارد.
به گزارش اسپوتنیک، پیشتر بلومبرگ گزارش داده بود که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی احتمال اعلام گروه واگنر به عنوان یک سازمان تروریستی است. هنوز تصمیم نهایی در مورد این موضوع گرفته نشده است. با این حال، اگر واگنر در فهرست سازمان های تروریستی قرار گیرد، واشنگتن می تواند این گروه و اعضای آن را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
"در مورد معیارهای طبقه بندی یک سازمان به عنوان یک سازمان تروریستی (طبق مقررات ایالات متحده)، سه بند و 9 زیر پاراگراف وجود دارد که به طور مفصل توضیح می دهد که یک تروریست چه کسی است. PMC Wagner تحت هیچ یک از این معیارها قرار نمی گیرد. با این حال، فعالیت های ایالات متحده کاملاً با آن معیارها متناسب است."
این تاجر یادآور شد که گروه واگنر نسل کشی جمعیت روسیه در دونباس را در سال 2014 متوقف کرد، داعش (گروه تروریستی ممنوعه در فدراسیون روسیه) را در سوریه شکست داد، از کودتا در جمهوری آفریقای مرکزی جلوگیری کرد و هزاران تروریست کشت.
این تفسیر می افزاید: "علاوه بر این، کارشناسان امپراتوری رسانه ای، با پریگوژین به شدت با آمریکا برای مداخله در انتخابات روسیه و سایر کشورها مخالفت کردند."
"نتیجه گیری: پی ام سی واگنر همیشه از منافع روسیه، روس های خارج از کشور، شهروندان فدراسیون روسیه، شرکای روسیه در هر کشور و هر قاره ای دفاع کرده است، همیشه با تروریسم، راهزنی، نقض حقوق و آزادی های شهروندان مبارزه کرده است. پریگوژین در پایان گفت: به این کار تحت هر شرایطی ادامه دهید.
Японские самолеты F-15 в Японии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
جاپان از همکاری با امریکا امتناع ورزید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала