سفارت های اوکراین در خارج از کشور نامه های تهدیدآمیز دریافت کردند

© AP Photo / Fabrizio Benschدیمیتری کولیبا وزیر امور خارجه اوکراین
دیمیتری کولیبا وزیر امور خارجه اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه اوکراین: سفارت های اوکراین در خارج از کشور نامه های تهدیدآمیز دریافت کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از یوکرینفورم دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین گفت که نامه های تهدیدآمیز توسط سفارت های اوکراین در خارج از کشور دریافت شده است.
او گفت: "وقایع ناراحت‌کننده دیگری نیز رخ داده است که مربوط به مواد منفجره نیست، بلکه به ارسال تهدیدات بسیار خاص به سفارت‌های اوکراین مربوط می‌شود".
این نشریه گزارشی منتشر نکرد. با این حال، به گفته کولبا، چنین پیام‌هایی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به سفارتخانه‌ها رسیده است که وزارت امور خارجه به زودی بیانیه‌ای رسمی در این رابطه اعلام خواهد کرد.
پیش از این بسته هایی حاوی مواد منفجره به سفارت اوکراین در مادرید، شرکت اسلحه سازی اینستالازا، وزارت دفاع پادشاهی و پایگاه هوایی تورخون د آردوز ارسال شده بود. روز پنجشنبه، همچنین مشخص شد که در 24 نوامبر، پلیس اسپانیا پاکتی را که احتمالاً حاوی "مواد آتش‌نشانی" بود، رهگیری کرد که برای پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در نظر گرفته شده بود.
بعداً مشخص شد که بسته دیگری که قبلاً ششمین بار متوالی در اسپانیا بود ، در سفارت ایالات متحده در مادرید کشف شد. واحدهای تخصصی خنثی سازی مواد منفجره تداکس و سایر واحدهای پلیس تا ساختمان نمایندگی دیپلماتیک پیشروی کردند. بعداً بسته منفجر شد.
السفارة الأمريكية في موسكو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
کشف بسته مشکوک در سفارت آمریکا در مادرید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала