مدودف، طرح "طلاق" عاجل بین ایالات متحده و اتحادیه اروپا را امضا کرد

© Sputnik / Sergei Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر مدودف صدرااعظم روسیه
مدودف صدرااعظم روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2022
عضو شوید
دمیتری مدودف در مورد نابرابری در روابط امریکا و اروپا نوشت و "طلاق" قریب الوقوع آنها را پیش بینی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، "دیمیتری مدودف"، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: "ایالات متحده به طور فعال شرایط را برای ادغام سریع شرکت های پیشرو اروپایی در اقتصاد خود ایجاد می کند و در حین زمان منافع شرکا را فراموش می کند".
مدودف نوشت :" هرچه جلوتر می رویم، ایالات متحده به طور فعالتر شرایط را برای ادغام سریع شرکت های اروپایی در اقتصاد خود ایجاد می کند. سیستم یارانه‌ها و مشوق‌های مالیاتی آنها را تشویق می‌کند تا در دنیای جدید سرمایه‌گذار شوند و منافع اروپای پیر زشت را فراموش کنند. کسی که در حالت جنون تحریم های را اعمال کرد و احتمالاً باعث درد شیرین او شد".
Флаги с символикой Евросоюза у здания Еврокомиссии в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2022
وزیر خارجه فرانسه: اروپا باید از امریکا مستقل تر باشد
به گفته رئیس جمهور سابق روسیه، "ازدواج" (همکاری) امریکا و اروپا ممکن است به یک رسوایی کثیف و یک تقسیم وحشتناک دارایی ختم شود، در حالی که دلیل این امر "خیانت اقتصادی" خواهد بود و امتناع آشکار از انجام "وظیفه زناشویی".
او در ادامه نوشت:" مرد خانه، علیرغم تمام قسم های وفاداری، عشق جاودان و وعده های تمسخر آمیز برای آوردن تمام عاید به سر سفره خانواده، مشخص شد، آشکارا به اروپا دروغ گفته است. او حتی به تقسیم مفاد فکر نمی کند. برعکس، همه چیز را برمی دارد و بدون کوچکترین تردیدی برای خود تصاحب می کند. و بدون اینکه به نظر شریک زندگی خود توجهی داشته باشد، او را با اظهارات سیاسی زیبا اما تو خالی سرگرم می کند."
بنابراین، واشنگتن مشتریان خود را به خرید محصولات امریکایی تشویق می کند، در حالی که شرکت های اروپایی به دلیل تحریم ها علیه روسیه فرصت های کمتر و کمتری برای کار در کشورهای خود پیدا می کنند.
مدودف افزود:" پس حالا بعد از این ثروتمندان را باور کنید. یک دفعه اروپا را حذف کردند. با او مانند یک دختر جاده یی رفتار می شود. البته می توانید به صورت قاطعانه از شرکای بی وفا و ناصادق (اقتصادی) جدا شوید و با افتخار زندگی شخصی جدید و مستقل را شروع کنید. اما بعید است که کشورهای اروپایی برای این امر قاطعیت کافی داشته باشند".
Премьер-министр Италии Джузеппе Конте выступает на пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
نخست وزیر پیشین ایتالیا: منافع راهبردی اتحادیه اروپا را نمی توان به منافع امریکا کاهش داد
در ماه اگوست، جو بایدن قانون را امضا کرد که در آن، گسترش یارانه های مالیاتی برای خرید موترهای الکتریکی مونتاژ شده در امریکای شمالی را پیش بینی می کند. نهاد ریاست جمهوری این سند را "قانون کاهش تورم" نامید. مقامات 370 میلیارد دالر برای اهداف انرژی پاک و تغییرات آب و هوا و 64 میلیارد دالر برای کاهش هزینه ادویه ها و بیمه صحت اختصاص داده اند.
همزمان در اتحادیه اروپا این اقدام تبعیض آمیز در رابطه با محصولات مشابه وارداتی از کشورهای دیگر خوانده شد. تیری برتون، کمیسر بازار داخلی اروپا، اعمال تحریم ها را در صورتی که ایالات متحده در تدابیر حمایت از تجارت تجدیدنظر نکند، رد ننمود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала