- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کارشناس: آمریکایی ها به زودی اوکراین را فراموش می‌کنند

© AFP 2023 / Yurko Dyachyshyn کارشناس: آمریکایی ها به زودی اوکراین را فراموش می‌کنند
 کارشناس: آمریکایی ها به زودی اوکراین را فراموش می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2022
عضو شوید
یک استاد دانشگاه آمریکایی معتقد است که حمایت آمریکا از اوکراین به زودی پایان خواهد یافت.
به گزارش اسپوتنیک، آدام الوانگر، استاد دانشگاه آمریکایی هوستون داون تاون، در مقاله‌ی برای مجله The American Conservative نوشت: حمایت از اوکراین چیزی بیش از یک روند مد برای آمریکایی ها نیست، که به زودی با یک روند جدید جایگزین خواهد شد.
در این مطلب آمده است: "هنگامی که ما به اوکراین تغییر جهت دادیم، کووید-19 هنوز در کشور موج می زد. به احتمال زیاد، قبل از پایان درگیری، مسیر جدیدی را در پیش خواهیم گرفت."
به نظر نویسنده این مقاله، در سال‌های اخیر روندی در جامعه آمریکا مشاهده می‌شود که یکی از "برنامه‌های موضوعی" همه موارد دیگر را تحت الشعاع قرار می‌دهد و برای مدت کوتاهی به یگانه مشکل اصلی تبدیل می‌شود.
الوانگر می‌گوید: "تا حدی، این یک تهدید برای ملت است. "برنامه واقعی" به طور تصنعی یک مشکل را بر مشکلات دیگر برتری می دهد، مثل اینکه عدم اقدام در مورد موضوعات دیگر که در واقع می تواند بسیار فوری تر باشد را توجیه می کند".
این کارشناس خاطرنشان کرد، در عین حال، محبوبیت "برنامه موضوعی" به هیچ وجه به این معنی نیست که آمریکایی ها واقعاً به اوکراین اهمیت می دهند.
این کارشناس می‌پرسد، دفعه بعد که یک آمریکایی را با پرچم اوکراین دیدید، از خود بپرسید: آیا او می تواند این کشور را روی نقشه پیدا کند؟
الوانگر مطمئن است که بحران اوکراین برای بسیاری از آمریکایی ها مهمتر از مسائل امنیتی در مرز ایالات متحده و مکزیک شده است. در حالی که اولی در دستور کار است، دومی را می توان نادیده گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала