علت مرگ همسر سابق ترامپ فاش شد

© AP Photo / Invision/Andy KropaПервая жена избранного президента США Дональда Трампа Ивана в Нью-Йорке
Первая жена избранного президента США Дональда Трампа Ивана в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2022
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، از مرگ ایوانا، همسر اول خود در سن 73 سالگی خبر داد. علت مرگ او حادثه اعلام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پزشک قانونی نیویورک سیتی اعلام کرد که ایوانا ترامپ، همسر اول دونالد ترامپ، در اثر جراحات ناشی از برخورد شدید در بالاتنه درگذشته است.
جسد بی جان ایوانا 73 ساله بعدازظهر روز پنجشنبه در پایین زینه های خانه اش در منهتن پیدا شد. علت مرگ او حادثه اعلام شده است. سخنگوی پزشک قانونی نیویورک تایید کرده است که ایوانا ترامپ در اثر افتادن از راه زینه درگذشته است.
این خبر پس از آن اعلام می شود که یکی از دوستان نزدیک ایوانا در هفته های اخیر گفته بود که او نمی تواند راه برود و در ترک خانه مشکل دارد.
دونالد ترامپ و ایوانا در سال 1977 ازدواج کردند و در سال 1992 از هم جدا شدند. حاصل زندگی آنها سه فرزند به نام‌های "دونالد جونیور"، "ایوانکا" و "اریک" است.
ایوانا ترامپ، که پیشتر یک مدل بود در جوانی توسط تیم ملی اسکی نوجوانان چکسلواکی آموزش دیده بود. او در ایجاد تصویر رسانه‌ای دونالد ترامپ در دهه 1980 زمانی که آنها یکی از زوج‌های قدرتمند شهر نیویورک بودند، نقش مهمی ایفا کرد.
ایوانا ترامپ معاون بخش طراحی داخلی سازمان ترامپ بود. او همچنین هتل تاریخی پلازا را که ترامپ در سال 1988 خریداری کرد، مدیریت می‌کرد.
خانواده ترامپ در بیانیه خود گفته‌اند: "مادر ما زن فوق العاده‌ای بود. او یک تاجر قوی، یک ورزشکار برجسته جهانی با زیبایی خیره کننده، یک دوست و یک مادر مهربان و دوست داشتنی بود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала