Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: "می‌خواهم روزی به بارسا بازگردم"

© REUTERS / BENOIT TESSIERمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره پاریسن‌جرمن تاکید کرده که می‌خواهد به بارسلونا بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی فوق ستاره پاریسن‌جرمن بار دیگر تاکید کرد که روزی به بارسلونا باز خواهد گشت و به هر طریقی که بتواند به باشگاه کمک کند.
دوران این فوق ستاره در تابستان به پایان رسید، پس از آشفتگی مالی به این دلیل که نمی‌توان قرارداد جدیدی به او پیشنهاد داد.
مسی قبلاً قصد خود را برای بازگشت در نهایت به اسپانیا ابراز کرده و اکنون ترجیح‌اش را تقویت کرده است.

او به مارکا گفت: "من همیشه گفته‌ام که قرار است روزی به بارسلونا برگردم، زیرا آنجا خانه من بود و در آنجا زندگی می‌کردم. همیشه دوست دارم از هر طریقی که می‌توانم به باشگاه کمک کنم و بدیهی است که اگر بتوانم کمک کنم و به باشگاه کمک کنم، دوست دارم برگردم."

مسی با وجود این‌که انتظار می‌رفت در نیوکمپ بماند، مجبور شد به طرز شگفتی آور از بارسلونا جدا شود و غول اسپانیایی را برای همیشه ترک کند. پس از این‌که پس از پایان قراردادش به بازیکن آزاد تبدیل شد، به نظر می‌رسید که دوباره با باشگاه قرارداد امضا کند.
مسی در صف کسانی که قرارداد بلندمدت جدید امضا کند قرار داشت، البته با شرایط دستمزد کمتر اما به دلیل قوانین مالی لالیگا، توافق حاصل نشد.
در عوض مسی با قرارداد دو ساله به ارزش یک میلیون پوند در هفته، یک انتقال خیره کننده به PSG انجام داد. مسی تاکنون در 9 بازی برای غول فرانسوی چهار گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است، از جمله اولین گلی که در جریان برتری برابر نانت یک گل زد.
در حالی که باشگاه قدیمی او بارسلونا اولین بردش در لیگ را از 17 اکتوبر پس از غلبه بر اسپانیول به دست آورد، در حالی‌که هم تیمی سابق مسی، ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی با سه امتیاز کارش را آغاز کرد و مسی که چهارشنبه شب برای سفر به منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به انگلیس خواهد رفت، از سرمربی جدید بارسا حمایت کرد.
او گفت: "با ژاوی، بارسلونا در حال رشد است. او مربی‌ای است که چیزهای زیادی می‌داند و خانه را به صورت کامل می‌شناسد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала