ستایش جاپانی ها از جنگ افزار و وسیله نقلیه ژئوپلیتیک روسیه 

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ستایش جاپانی ها از جنگ افزار ژئوپلیتیک روسیه 
ستایش جاپانی ها از جنگ افزار ژئوپلیتیک روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
خوانندگان یاهو نیوز جاپان جنگ افزار نیرومند روسی DT-30 Vityaz را که برای قطب شمال طراحی شده است، ستایش کردند.
سو-30 روسیه جنگنده جاپان را رهگیری کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2020
سو-30 روسیه جنگنده جاپان را رهگیری کرد

به گزارش اسپوتنیک، نویسنده مقاله مزایای فن آوری را توصیف کرد که کارکردهای یک وسیله نقلیه زمینی و یک وسیله دوزیست را با هم ترکیب می کند. وسیله نقلیه همه زمینی، ایجاد شده برای نیازهای نظامی معلوم شد، که برای طیف گسترده ای از کارهای حمل و نقل بسیار مورد تقاضا است. DT-30 برای کار در شرایط دشوار شمال دور، سیبری، شرق دور، قطب شمال و قطب جنوب در خاکهایی با ظرفیت تحمل کم (باتلاق، برف بکر، خارج از جاده، جنگل های ناهموار) در دمای محیط از منفی 50 درجه سانتیگراد تا بیشتر از 40 درجه سانتیگراد مناسب است.

این روزنامه نگار یادآوری کرده است، که در جاپان دستگاهی مشابه "ویتیز" - "کراسنایا سلاماندرا" وجود دارد، اما توکیو از این نوع تنها یک دستگاه دارد. نویسنده تصریح کرد: اما جنگ افزار روسی DT-30 یک وسیله نقلیه ویژه با تیراژ بزرگ است.
به گفته این روزنامه نگار، این وسیله نقلیه چند منظوره و عملی در زمین منعکس کننده "اهداف ژئوپلیتیکی گسترده مسکو" در قطب شمال است، که در سال های اخیر به "نقطه داغ کره زمین" تبدیل شده است.
جاپانی ها استعداد مهندسان روسی را که DT-30 را تولید کردند و از مزایای «ویتیز» قدردانی و ستایش کردند.

ریجیسو اشاره می کند، که «زمانی در ایالات متحده قطب جنوب Snow Cruiser برای استفاده در قطب جنوب ایجاد و تبلیغ شد. خوب، کجاست؟ امریکایی ها موفق نشدند. Snow Cruiser به یک انبوه فلز تبدیل شده است. هنوز هم، روس ها یک تجربه بزرگ و غنی از زندگی در شمال دور و دمای بسیار پایین دارند. آنها این کار را به خوبی انجام می دهند!».

کاربر دیگری به نام bwa نوشته است: "این نوع فناوری ساخت سویدن از دهه 1980 وجود داشته است. وسایل نقلیه دو پیوند Bv.206 حتی در پایگاههای هوایی نیروهای دفاع شخصی جاپان خدمت می کنند، به عنوان نمونه، در پایگاه سادو در نیگاتا. از موتورهای BvS 10 نیرومند بهره می برند اما DT-30 های روسی تأثیر بسیار قدرتمندتری ایجاد می کنند. موتر های سویدنی در مقایسه با آنها اسباب بازی هستند. آفرین روس ها! چنین دستگاه هایی برای توسعه وسعت وسیع سیبری بسیار ضروری است!".
whw نوشته است: "جاهای دشوار زیادی در روسیه وجود دارد. او به چنین تکنیکی نیاز دارد!".

masterpiece می پرسد: "آنها در هوکایدو برای ما بیاورند! اما چگونه آنها را در جاده ها سوار شویم؟".

riajunitsuki من باور دارم: "با گرم شدن کره زمین، بسیاری از مناطق یخ زدایی در روسیه ذوب شده و به گردش اقتصادی تبدیل می شود. روسیه واقعاً به چنین تجهیزاتی احتیاج خواهد داشت!".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала