فرار ژیمناست اهل کوریای شمالی با پریدن از روی سیم خاردارهای 3 متری مرزی

© AFP 2023 / Jung Yeon-Jeفرار ژیمناست اهل کوریای شمالی با پریدن از روی سیم خاردارهای 3 متری مرزی
فرار ژیمناست اهل کوریای شمالی با پریدن از روی سیم خاردارهای 3 متری مرزی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک فراری اهل کوریای شمالی که ظاهراً ژیمناست بوده توانسته با پریدن از روی حصار مرزی سه متری بین دو کوریا، خود را به کوریای جنوبی برساند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Korea Herald، یک مقام سئول گفته است که یک شهروند اهل کوریای شمالی که در اوایل ماه نوامبر از کوریای شمالی به کوریای جنوبی فرار کرد، هنگام عبور از حصار مرزی سه متری بین دو کوریا پریده است.

این فراری توضیح داده است که قبلاً ژیمناست بوده، به گفته این روزنامه، این مرد قد کوتاه و 20 سال دارد، در حال حاضر در سئول تحت تحقیق است. اما مقامات کوریای جنوبی برای اثبات ادعایش، وی را وادار کردند که دو بار از روی حصاری با ارتفاع مشابه بپرد. این مرد جوان در این فرار متهورانه از روی حصاری پرید که با بیش از دو میلیون مین و سیم های خاردار بلند تقویت شده است.

به گفته مرزبانان، آنهان هیچ تغییرات روی طراحی حصار پیدا نکردند. با این حال، به گفته آنها، سیم خاردار از بالا «فشرده» به نظر می‌رسید. در حال حاضر، ارتش کوریای جنوبی در حال بررسی سنسورهای حصار است که چرا کار نکرده است.  

طبق روزنامه، Chosun Ilbo، یک شهروند کوریای شمالی در تاریخ 3 نوامبر از مرز با کوریای جنوبی عبور کرده است و خود را در منطقه غیرنظامی در ولایت گنگوون رسانده است.

تاکنون بیش از 32 هزار نفر از شهروندان کوریای شمالی توانسته اند از دست کشورشان فرار کنند که بالاترین تعداد آن در سال 2009 با 2.900 مورد بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала