مشاور امنیت ملی ترامپ به کرونا مبتلا شد

© AP Photo / Aijaz Rahi مشاور امنیت ملی ترامپ به کرونا مبتلا شد
 مشاور امنیت ملی ترامپ به کرونا مبتلا شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک پایگاه خبری آمریکایی به نقل از افراد مطلع نوشت، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به کرونا مبتلا شده و خود را در خانه قرنطینه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک روز دوشنبه نتیجه تست کرونای رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهوری آمریکا مشاور امنیت ملی کاخ سفید مثبت اعلام شد.

مشاور امنیت ملی ترامپ به رهبران افغانستان: خشونت باید متوقف شود - اسپوتنیک افغانستان
مشاور امنیت ملی ترامپ به رهبران افغانستان: خشونت باید متوقف شود

 بلومبرگ، به نقل از افراد مطلع در کاخ سفید این خبر را اعلام کرده و نوشته اوبراین طی چند روز اخیر به محل کارش مراجعه نکرده است.

بنابراین گزارش، رابرت اوبراین، در یکی از گردهمایی‌های خانوادگی به این ویروس مبتلا شده است و از هفته پیش در قرنطینه خانگی به ‌سر می ‌برد و کار خود را از خانه انجام می‌دهد.

رابرت اوبراین، 54 ساله، از سیاستمداران حزب جمهوری‌خواه و چهارمین مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ است. او از سال 2019 این منصب را بر عهده دارد.

رابرت اوبراین نزدیک‌ترین مقام به دونالد ترامپ است که تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده است. به نوشته خبرگزاری بلومبرگ، روابط عمومی کاخ سفید هنوز در این مورد اظهارنظر نکرده است.

پیش‌تر اعلام شده بود دو نفر از نزدیکان ترامپ و مایک پنس، معاون او به کرونا مبتلا شدند. همچنین ابتلای منشی ویژه دونالد ترامپ و دستیار مطبوعاتی پنس به کرونا مثبت اعلام شد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала