هند چند جنگنده و هلیکوپتر به مرز با چین فرستاد

© AFP 2023 / Sam Panthakyهند چند جنگنده و هلیکوپتر به مرز با چین فرستاد
هند چند جنگنده و هلیکوپتر به مرز با چین فرستاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هند چند هلیکوپتر و جنگنده خود را به مرز مورد مناقشه با کشور چین فرستاد. 
چین ده نظامی گرفتار شده هند را آزاد کرد - اسپوتنیک افغانستان
چین ده نظامی گرفتار شده هند را آزاد کرد

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه هند تایمز به استناد از منابع نظامی گزارش داد، که هند چند هلیکوپترهای یورشی و جنگنده خود را به مرز با چین فرستاده است. 

به گفته منبع این نشریه، بالگردهای آپاچی مجهز به راکت های هوا به زمین Hellfire و بالگردهای Chinook که می توانند توپخانه را به مناطق مرتفع تحویل دهند، به منطقه مرزی منتقل شدند.

علاوه بر این، هند آغاز به تقویت همه پایگاه های هوایی خود که در نزدیکی مرز شمالی با چین واقع شده کرده است. به طور خاص، مشخص شده است که جنگنده هایSu-30MKI ، MiG-29 و Jaguar در آنجا جابجا شده اند.

همچنین، بر پایه داده های تایمز هند، مقام های هندی با استفاده از هواپیماهای حمل و نقل C-17 Globemaster ، C-130J Super Hercules و An-32 ، منابع هوایی ارتش و سلاح را به لاداخ تأسیس کردند.

براساس این نشریه، چنین اقداماتی نشانه روشنی برای پکن مبنی بر آماده سازی این درگیری در دهلی نو است. ما کاملاً آماده هرگونه تشدید اوضاع هستیم. همه اقدامات لازم انجام شده است.

یادآوری می کنیم، که از آنجایی که دو کشور همسایه هند و چین، یک مرز مشخص ندارند و تنها یک خط کنترل واقعی برای جداسازی دو قلمرو دارند که در سال 1962 پس از جنگ میان دو کشور ایجاد شد، به همین دلیل در چندین دهه اخیر، درگیری‌های مرزی زیادی بین دو کشور رخ داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала