Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به مناسبت 32 سالگی مارسلو، 5 چالشِ بزرگ سد راه مو فرفری رئال

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid - Marcelo
Real Madrid - Marcelo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امروز زادروز یکی از بهترین مدافعان تاریخ باشگاه رئال مادرید است که در 32 سالگی موفق به دریافت افتخارات زیادی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلو ویریا دا سیلوا جونیور معروف به مارسلو، امروز 32 ساله شد و 14 سال حضور در رئال را تجربه کرد. او در 535 بازی و 58 دیدار ملی 49 گول هم زده که برای یک مدافع آمار درخشانی است. این مدافع با رئال مادرید 4 بار فاتح لالیگا شده و همین تعداد جام هم در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است.
مارسلو با رئال موفق به شکستن چندین رکورد در لوس بلانکوس شده است، اما هنوز هم یک دوره نسبتاً پیچیده و 5 چالش بزرگ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتظر او است که به مناسبت تولد این مدافع توانا مروری بر آن خواهیم داشت.
1- رقابت با فرلاند مندی و بازگشت به ترکیب اصلی رئال مادرید.
2- تبدیل شدن به بازیکن خارجی رئال که بیشترین بازی را برای باشگاه انجام داده است، رکوردی که حال حاضر در اختیار روبرتو کارلوس است و این مدافع از هموطنش 52 بازی فاصله دارد.
3- بازگشت به فرم اصلی که در دو سال گذشته از آن فاصله زیادی گرفته است. این مدافع توانا در این فصل 19 بازی انجام داده و فقط یک گول به ثمر رسانده است، در حالی که فصل گذشته در 34 بازی سه گول به ثمر رساند.


این در حالی‌ست که در فصل 2017/18، وی در 44 بازی و یک سال قبل در 47 بازی موفق به زدن 5 گول و سه پاس گول شده بود.
4 -  چالش دیگری که مارسلو برای فایق آمدن به آن تلاش خواهد کرد، رسیدن به رکورد پاکو خنتو است. خنتو با 23 عنوان قهرمانی در صدر فهرست بازیکنان رئال مادرید با بیشترین قهرمانی قرار دارد.
خنتو را سرجیو راموس، مانولو سانچیس و مارسلو دنبال می کنند که هر کدام 21 عنوان کسب کرده اند.
5 – مارسلو در دو سال أخیر از ترکیب تیم ملی برازیل دور شده است و چالش آخری او رسیدن به ترکیب اصلی سلسائو و اشتراک در رقابت‌های کوپا آمریکا خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала