ایلان ماسک اسم عجیب برای فرزند تازه متولد شده‌ اش انتخاب کرد

© REUTERS / Joe Skipperایلان ماسک اسم عجیب برای فرزند تازه متولد شده‌ اش انتخاب کرد
ایلان ماسک اسم عجیب برای فرزند تازه متولد شده‌ اش انتخاب کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایلان ماسک اخیرا در توییتر پستی را منتشر کرد که نشان می‌دهد به همراه کلیر الیس بوچر (Claire Elise Boucher) ،خواننده مشهوری که با اسم مستعار گرایمز (Grimes) شناخته می‌شود صاحب یک فرزند پسر شده. اما نکته جالب این ماجرا نامی است که برای فرزند جدید ایلان ماسک انتخاب شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک مدیر عامل تسلا در توییتر نام فرزند جدید خود را X Æ A-12 اعلام کرد.

یکی از دنبال‌کننده‌های ماسک بعد از انتشار این پست از وی پرسید که چه نامی برای فرزند خود انتخاب کرده‌اند و او هم در پاسخ نوشت: «X Æ A-12». از آن زمان تا کنون، وی هیچ توییت دیگری منتشر نکرد و جزئیات بیشتری نیز در رابطه با این مسئله منتشر نشد؛ بنابراین به نظر می‌رسد فعلا باید برای رمزگشایی این نام عجیب و غریب به گمانه‌زنی‌های کاربران متوسل شویم.

مدیرعامل تسلا اخیرا در رابطه با بالا بودن ارزش سهام شرکت صحبت‌هایی انجام داد که در نهایت به کاهش 3 میلیاردی آن ختم شد. در سال 2018 هم اعلام کرد بودجه کافی برای خصوصی کردن تسلا را دارد که این مسئله نیز تبعاتی را برایش به همراه داشت. او کاملا به خاطر پست‌های نه چندان جدی و خنده‌دار در توییتر مشهور است و تقریبا 33.6 میلیون دنبال‌کننده‌های او با سبک پست‌هایش آشنا هستند. به همین خاطر برخی‌ها فکر می‌کنند این موضوع کاملا شوخی است و نام این پسر در واقع چیز دیگری خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала