پوتین درباره ویروس کرونا: سطح خطر بسیار بالاست

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین به شهروندان روسیه: اوضاع به طور کلی زیر کنترل است
پوتین به شهروندان روسیه: اوضاع به طور کلی زیر کنترل است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه خطاب به شهروندان روسیه در پیوند به گسترش ویروس کرونا گفت، که با وجود خطر زیاد، اوضاع به طور کلی زیر کنترل است.
پوتین برای مقابله با گسترش ویروس کرونا یک کارگروه شورای دولتی ایجاد کرد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین برای مقابله با گسترش ویروس کرونا یک کارگروه شورای دولتی ایجاد کرد

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در دیدار با اعضای کابینه روسیه گفت:- "روسیه نمی تواند این تهدید بیرونی را دور بزند. به خاطر که بخشی بزرگ از کشور ما در شرق، خاور دور و فراتر از اورال قرار دارد و بخش قابل توجهی از جمعیت کشور ما در بخش اروپایی روسیه زندگی می کنند. هر کشوری با برخی از کشورهای دیگری از جهان تماس های دارد و امروز با توجه به تماس های فشرده ما به خاطر پیوندهای انسان دوستانه و پیوندهای دو جانبه با کشورهای خارجی قطعا وضعیت پیچیده تر می شود، اما همانطوری که ما به خوبی آگاه هستیم، ویروس ها مربوط به هیچ کشوری نیست و مرز دولتی ندارند، چون در روزگار ما شمار زیادی جا به جایی افراد در جهان رخ می دهد و وضعیت امروز یک وضعیت ویژه است".  

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد:- "با این وجود به لطف اقدامات عملیاتی که پیش از این در سطح منطقه و فدرال انجام شده است، در هفته های نخست بیماری همه گیر در جهان، ما توانستیم نفوذ گسترده و گسترش این بیماری را در روسیه بگیریم و مهار کنیم. اکنون با وجود خطر بالقوه خطرناک، باید یکبار دیگر به این مسئله اشاره کنم که با وجود سطح بالایی از خطر، اوضاع به طور کلی زیر کنترل است".

یادآوری می کنیم، که تا اکنون 114 مورد مبتلایان کرونایی در روسیه ثبت شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала