اسرائیل به ایران رحم نخواهد کرد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر کی قوی تر است – اسرائیل یا ایران؟
کی قوی تر است – اسرائیل یا ایران؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنی بنز: اگر ایران به اسرائیل حمله کند، پاسخ ما "قوی و بدون ابهام" خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، بنی بنز رئیس پیشین لوی درستیز قوای مسلح اسرائیل و رئس جبهه مخالفان  پس از حمله ایران به پایگاه هایی در عراق ، که قوای نظامی امریکا در آن قرار دارد ، گفت که اگر اسرائیل به این حوادث کشیده شود ، پاسخ آن "قوی و بدون ابهام" خواهد بود.

 اقدام تلافی جویانه ایران علیه مراکز نظامی اسرائیل   - اسپوتنیک افغانستان
اقدام تلافی جویانه ایران علیه مراکز نظامی اسرائیل

"حمله ایران به پایگاههای نظامی امریكا بار دیگر ثابت می كند كه ایران برای صلح و ثبات جهانی در خاورمیانه خطری ایجاد می كند. ارتش اسرائیل قوی ترین ارتش منطقه است. من توصیه نمی كنم كه ما را به رویدادی كه مربوط به ما نباشد ، بکشید. ما را امتحان کنید. اگر خدای ناکرده ما به این واقعه کشیده شویم ، من مطمئن هستم که جواب قوی ، قدرتمند و بدون ابهام خواهد بود. "

فعلاً موسسات دولتی در اسرائیل باز هستند ، مکاتب و کودکستان ها کار می کنند ، حمل و نقل عمومی و میدان هوائی بین المللی بن گوریون به طور عادی فعالیت می کنند. رویدادهای جمعی لغو نمی شوند. به گفته رسانه های اسرائیلی ، ساعت (3 بعد از ظهر به وقت مسکو) روز چهارشنبه جلسه کابینه باریک وزیران در مورد مسائل امنیتی برگزار نمود که در آن نمایندگان وزارتخانه ها و روسای سرویس های ویژه و آژانس های اجرای قانون پس از حمله ایران به پایگاه های آمریکایی در عراق ، در مورد وضعیت منطقه صحبت کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала