Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توقف تاتنهام با اشتباهات خودی در شب پیروزی لسترسیتی+عکس

© REUTERS / Dylan Martinez Soccer Football - Champions League Round of 16 Second Leg - Tottenham Hotspur vs Juventus - Wembley Stadium, London, Britain - March 7, 2018 Tottenham's Harry Kane in action with Juventus’ Giorgio Chiellini
 Soccer Football - Champions League Round of 16 Second Leg - Tottenham Hotspur vs Juventus - Wembley Stadium, London, Britain - March 7, 2018 Tottenham's Harry Kane in action with Juventus’ Giorgio Chiellini - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته بیستم لیگ برتر با دو بازی هم زمان پیگیری شد که لستر برابر وستهام به پیروزی رسید و تاتنهام برابر نوریچ متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه سایر لیگ های معتبر اروپا تعطیل اند، لیگ برتر انگلستان با فشرده‌گی ادامه دارد که در هفته بیستم این لیگ و در دو بازی همزمان لستر به مصاف وستهام رفت و تاتنهام مهمان نوریچ بود.

لستر که هفته گذشته برابر لیورپول شکست سنگینی خورده بود، این هفته بازی خوبی به نمایش گذاشت در خانه حریف با نتیجه 1-2 به برتری دست یافت. برای لستر در این دیدار کلچی ایهیناچو و گارای در دقایق 40 و 56 گولزنی کردند و تک گول وستهام را فابیو فورنالس در دقیقه 45 به ثمر رساند تا این تیم در رده دوم جدول بماند.

تاتنهام اما با اشتباهات خودی با آنکه بازی خوبی به نمایش گذاشت اما در خانه نوریچ با نتیجه 2-2 به تساوی دست یافت.

گولهاس تاتنهام را در این دیدار اریکسن و هری کین از روی نقطه پنالتی در دقایق 55 و 83 به ثمر رساندند و برای نوریچ ماریو فرانچیچ و آریور بازیکن تاتنهام با گول خودی در دقایق 18 و 61 گولزنی کردند.

تاتنهام با این نتیجه با 30 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت و  فرصت بالا رفتن از سد چلسی را از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала